Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка вартості гудвілу (репутації) бізнесу

Необхідно визначити вартість бізнесу, де використовуються три основні підходи — витратний, результатний (дохідний) та аналоговий (порівняльний). Для цього можна скористатися окремими формулами.

1. За німецьким методом можна виразити такою формулою:

де Wr — вартість репутації;

М — вартість майна підприємства, що складається з перелічених вище складових;

D — дисконтована величина майбутніх прибутків, яка дає змогу визначити сучасну вартість або фінансовий еквівалент майбутньої грошової суми, тобто зменшити його на дохід, який наростає за певний строк за правилом складних процентів.

2. За швейцарським методом визначення вартості репутації передбачає використання тих самих показників:

3. Згідно з англосаксонським методом визначення вартості репутації застосовується рівняння:

де аn — коефіцієнт загального дисконту річної ренти від вартості репутації (ставки) для облікового процента r1 по n років.

4. За дисконтним методом визначення вартості репутації на підставі вищого облікового процента (ставки). Основними показниками в цьому випадку є офіційний обліковий процент або облікова ставка банку і комерційна облікова ставка або зміна ставки протягом певного часу. За цим методом вартість репутації визначається так:

де r1 — вища облікова ставка.

5. За методом щорічного визначення:

де n — кількість років.

У цьому випадку, як правило, враховують амортизацію або зростання вартості репутації протягом часу. У наведеній формулі виходять з того, що вартість репутації фірми з часом зростає.

6. За методом Грефа визначення вартості репутації підприємства здійснюється так:

де m — кількість років амортизації репутації фірми.

7. Комбінований метод, де виходять з процентної ставки амортизації або реновації капіталу, прибутку підприємства, періоду амортизації майна (реновації капіталу):

де

де R — процентна ставка амортизації (реновації капіталу);

Z — річний прибуток;


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  5. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  6. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  7. А) Грошова оцінка земель по Україні
  8. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  9. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  10. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості ануїтету
  11. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості грошей за простими і складними відсотками
  12. Алгоритм розрахунку теперішньої вартості ануїтету




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка фінансового потенціалу підприємства | Оцінка конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.059 сек.