МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Наука в системі культуриНаука як вид пізнавальної діяльності і система знань. Специфіка наукового пізнання/знання. Позанаукове знання, його види та особливості. Форми наукового знання: науковий факт, емпіричне узагальнення, наукова проблема, гіпотеза, теорія, наукова картина світу. Структура наукового пізнання/знання: емпіричний, теоретичний та метатеоретичний рівні, їх характеристика та співвідношення. Наука як вид духовної діяльності, виробництво знань. Структура науково-дослідницької діяльності: процес наукового дослідження – отримання нового знання, опредмечування знання, використання знання. Методи отримання наукових знань, їх класифікація. Загальнонаукові і спеціальнонаукові, емпіричні та теоретичні методи. Поняття методології наукового пізнання, її види і рівні. Специфіка природничонаукового, суспільного і гуманітарного пізнання, їх методології та методів. Наукова істина як результат наукового пізнання, її специфіка. Сучасні концепції істини: кореспондентська, когерентна, конвенціоналістська, прагматична, постмодерністська. Проблеми обґрунтування та критеріїв істинності наукового знання. Наука як соціальний інститут, її зв’язок з іншими сферами суспільного життя. Соціокультурні фактори розвитку науки і її соціальні функції. Роль сучасної науки в житті людини, її вплив на становлення інформаційного суспільства. Форми організації та упорядкування сучасної науки. Поняття наукової громади. Формування та розвиток наукових громад. Наука як феномен духовної культури. Підходи до вирішення проблеми співвідношення культури і науки. Взаємозв’язок науки з філософією, ідеологією, релігією, мистецтвом та ін. явищами духовної культури.
Тема: Наука як феномен культури
Основні питання лекції
1. Наука як суспільне явище, її характер і співвідношення з культурою 2. Проблема генезису науки, основні етапи її розвитку 3. Наука і суспільство. Соціальні функції науки
Семінарське заняття №1 Тема: Наука як вид пізнавальної діяльності та соціальний інститут Основні питання семінару
1. Наукове пізнання як діяльність, його особливості 2. Інституціональний статус науки у суспільстві, її основні соціальні функції 3. Місце науки у системі духовної культури. Наука і філософія: характер взаємодії і історичні форми взаємозв’язку
Читайте також:
|
||||||||
|