Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знання та особливий напрямок сучасної світової філософії

 

Предмет філософії і методології науки, її проблематика, історія виникнення та основні етапи розвитку. Характер співвідношення філософії і методології науки з науковеденням, історією науки і соціологією науки. Основні підходи (напрямки, орієнтації) до інтерпретації предмету і змісту філософії і методології науки. Нормативізм, його логіцистський та історіоцістський варіанти. Методологічний підхід: дослідження процедур обґрунтування наукового знання та засобів його трансформації. Дескриптивний підхід: опис різноманітних пізнавальних ситуацій. Наукознавчий підхід. Сцієнтистська та антисцієнтистська орієнтації в філософії і методології науки.

 

Тема: Предмет і основні напрямки філософії і методології науки

 

Основні питання лекції

 

1. Предмет філософії і методології науки, її проблематика

2. Виникнення та основні етапи розвитку філософії і методології науки

3. Головні напрямки філософії і методології науки

 

 

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ


Читайте також:

  1. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  2. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,
  3. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  4. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  5. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  6. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  7. Актори світової політики
  8. Актуальні проблеми сучасної культурології.
  9. Антивоєнні рухи напередодні Першої світової війни
  10. Антропологічна спрямованість філософії Г.С.Сковороди.
  11. Антропологічний принцип філософії Л. Фейербаха
  12. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль успішності роботи магістрантів з курсу ФМН | Наука в системі культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.