МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕГІСТР ШВИДКОСТІ ПЕРЕДАЧІ (UBRR)
Це 8-розрядний регістр, який задає швидкість передачі послідовного порту відповідно до виразу приведеного у 3.4.1.5. Регістр доступний як для запису, так і для читання.
Таблиця 3.1 Дані для програмування стандартних швидкостей роботи UART
Приклад складання керуючих байтів Регістр UCR. Розглянемо приклад програмування регістра UCR для наступного завдання: «Переривання за завершенням прийому» = «Дозволити». «Переривання за завершенням передачі» = «Дозволити». «Переривання за спустошенням буфера передавача» = «Дозволити». «Приймач» = «Вкл.». «Передавач» = «Вкл.». «Формат посилок» = «8 бітний». Виконання завдання починаємо з ініціалізації системи переривань UART. Всього для UART можливо 3 типу переривань. Кожне з них може бути замасковане або дозволене шляхом запису «0» або «1» у біти RXCIE, TXCIE, UDRIE регістра UCR (див. п. 3.4.1.3). Оскільки «Переривання за завершенням прийому» = «Дозволити», то біт RXCIE (біт 7) = «1». Оскільки «Переривання за завершенням передачі» = «Дозволити», то біт TXCIE (біт 6) = «1». Оскільки «Переривання за спустошенням буфера передавача» = «дозволити», то біт UDRIE (біт 5) = «1». Далі розглянемо управління включеним / вимкненим станом UART. За це відповідають біти RXEN і RXEN регістру UCR (див. п. 3.4.1.3). Оскільки «Приймач» = «Вкл.», то біт RXEN (біт 4) = «1». Оскільки «Передавач» = «Вкл.», то біт TXEN (біт 3) = «1». Розглянемо завдання формату посилок. Вони можуть бути як 8-бітові, так і 9-бітові. Це визначається бітом CHR9 регістру UCR (див. п. 3.4.1.3). Оскільки «Формат посилок» = «8 бітний», то біт CHR9 (битий 2) = «0». Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|