1. Сутність та різновиди оцінювання персоналу за цілями.
2. Якісні, кількісні та комбіновані методи ділового оцінювання працівників організації.
3. Оцінювання якості роботи різних категорій персоналу.
4. Показники оцінювання різних категорій посад керівників.
5. безпеки тощо.
6. Зміст атестації для різних категорій персоналу.
Практичні завдання для самостійного опрацювання
Практичне завдання 1. Визначення критеріїв оцінювання працівників різних категорій посад
Мета:навчитися розробляти критерії оцінювання працівників різних категорій посад та знаходити відмінності між ними.
Вихідні дані:
Ресторан «Асторія», що розташований у невеличкому курортному містечку, створено як товариство з обмеженою відповідальністю у 2002 році. Сфера діяльності - надання послуг громадського харчування. Організаційна форма підприємства - бар-ресторан.
Підприємство на сьогодні є конкурентоспроможним, оскільки до бару-ресторану заходить відвідувачі, які приїздять до міста не лише відпочити, але й на лікування. Працівники ресторану достатньо кваліфіковані, частина з них закінчили спеціальні підготовчі курси мають освіту у сфері громадського харчування, а офіціанти та бармени володіють однією з іноземних мов. Плинності кадрів у ресторані немає, працівники переважно звільняються, коли вирішують навчатися в іншому місті (з відривом від виробництва). З іншого боку, обсяги наданих послуг підприємством щороку зростають, тому на сезон потреба у нових кадрах зростає. Така ситуація поставила перед керівництвом ресторану проблеми проведення якісного ділового оцінювання працівників при первинному та поточному відборі на посади, а також розроблення відповідних критеріїв.
У табл. 9 наведено витяг зі штатного розкладу підприємства.