Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9. Оцінювання персоналу в організації

 

Теоретичні питання для самостійного опрацювання

1. Сутність та різновиди оцінювання персоналу за цілями.

2. Якісні, кількісні та комбіновані методи ділового оцінювання працівників організації.

3. Оцінювання якості роботи різних категорій персоналу.

4. Показники оцінювання різних категорій посад керівників.

5. безпеки тощо.

6. Зміст атестації для різних категорій персоналу.

Практичні завдання для самостійного опрацювання

Практичне завдання 1. Визначення критеріїв оцінювання працівників різних категорій посад

Мета:навчитися розробляти критерії оцінювання працівників різних категорій посад та знаходити відмінності між ними.

Вихідні дані:

Ресторан «Асторія», що розташований у невеличкому курортному містечку, створено як товариство з обмеженою відповідальністю у 2002 році. Сфера діяльності - надання послуг громадського харчування. Організаційна форма підприємства - бар-ресторан.

Підприємство на сьогодні є конкурентоспроможним, оскільки до бару-ресторану заходить відвідувачі, які приїздять до міста не лише відпочити, але й на лікування. Працівники ресторану достатньо кваліфіковані, частина з них закінчили спеціальні підготовчі курси мають освіту у сфері громадського харчування, а офіціанти та бармени володіють однією з іноземних мов. Плинності кадрів у ресторані немає, працівники переважно звільняються, коли вирішують навчатися в іншому місті (з відривом від виробництва). З іншого боку, обсяги наданих послуг підприємством щороку зростають, тому на сезон потреба у нових кадрах зростає. Така ситуація поставила перед керівництвом ресторану проблеми проведення якісного ділового оцінювання працівників при первинному та поточному відборі на посади, а також розроблення відповідних критеріїв.

У табл. 9 наведено витяг зі штатного розкладу підприємства.

Таблиця 9


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  3. III. Ризики виробничого травмування та професійних захворювань механізаторів, допоміжного персоналу та сторонніх осіб при експлуатації сільськогосподарської техніки
  4. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  7. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  8. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  9. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  10. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  11. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Витяг зі штатного розкладу ТОВ «Асторія»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.