Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок дій

1. Учасники розподіляються по парах і протягом 5 хвилин обмінюються думками про особисті цінності співіснування в сім'ї, колективі, життєве кредо, яке допомагає досягати різких цілей, що вважає неприйнятним в інших людях у спільній діяльності, їх поведінці. Завдання кожного учасника виявити систему цінностей учасника (напарника) і презентувати інформацію протягом однієї хвилини. Приклад Корпоративні цінності холдингової компанії · Віра в себе і свої можливості. · Відповідальність за справу. · Ініціативність і творчий підхід. · Вміння працювати в команді.

2.Далі пари учасників об'єднуються у підгрупи по 6-8 осіб і формулюють систему корпоративних цінностей, яка є важливою для ефективного управління персоналом для конкретного підприємства. (Умови щодо виду діяльності підприємства, його розміру, стадії розвитку, загального стану успішності може бути визначено викладачем на окремих картках або визначено студентами у підгрупах самостійно).

3.Кожна підгрупа працює 10-15 хвилин. Сформульована «Азбука цінностей» визначеного підприємства не повинна бути громіздкою, (оптимально від 5 до 7-10 пунктів). Оригінальне оформлення заохочується.

4.Результати роботи підгруп заносяться на дошку і послідовно презентуються представниками підгруп з необхідними коментарями протягом 5-7 хвилин.

Завершення

Узагальнюючий виступ викладача - 5 хвилин. Може виникнути дискусія щодо того, наскільки спільні та відмінні цінності для персоналу у підгрупах і учасників зокрема, як вплинули особисті цінності учасників на виконання завдання у спільній груповій роботі.

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  7. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  8. The peace – порядок
  9. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  10. V. Порядок подання скарги
  11. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  12. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ




Переглядів: 152

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне завдання 3. Рольова вправа «Азбука цінностей» | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.