Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Професійні якості керівника, необхідні для виконання управлінських рішень

Перелік професійних якостей Характеристика сфери компетенцій
1. Здатність та усвідомленість потреби діагностувати тенденції розвитку організації § стратегічна орієнтація, бачення перспектив розвитку, уявлення про технологічні, соціальні, економічні, корпоративні, психологічні проблеми; § здатність оцінити стан, явища або реальні ситуації; § мобілізуватися і сконцентрувати сили для досягнення мети
2. Культура управління, справедливість § вміння поєднувати різні стилі управління; § уважне ставлення до права персоналу вирішувати завдання, намагання приймати рішення, виходячи з етичних норм моралі й поведінки; § тактовність та дипломатичність у комунікаціях
3. Гнучкість та системність мислення § кмітливість, розсудливість, здатність оцінити конкретну ситуацію більш широко; § вміння одночасно вирішувати задачі на декількох рівнях управління; § психічна врівноваженість, здатність усвідомити ситуацію, використовуючи аналогії, що дозволяє показати співпрацівникам зв'язки між певними явищами.
4. Прийняття рішень (уважність до деталей, обачність, самоконтроль) § вміння досягати поставлених цілей (зважувати рішення); розглядання проблеми з різних точок зору, уважність до дрібниць; § висока професійна підготовка до вирішення професійних задач; § вміння управляти власними емоціями, витриманість у складних ситуаціях
5. Прагнення до успіху, влади та лідерства § прагнення підвищувати власний професійний результат, піклуватися про людей та організацію в цілому; § цілеспрямованість та зацікавленість в успіху організації
6. Впевненість в собі § очевидна впевненість у собі та своїх силах; § самостійність і незалежність поведінки; § реальне сприйняття обставини, внаслідок яких необхідно приймати не найкраще рішення
7. Здатність позитивно впливати на колектив § підвищення професійного та особистісного рівня кожного працівника і колективу в цілому; § авторитет у колективі; § прояв неформального лідерства у міжособистісних комунікаціях

 

2. Обґрунтувати та вибрати зі списку кадрового резерву кандидатуру на вакантну посаду заступника директора TOB «Форум».

3. Побудувати програму адаптації кандидата на посаду заступника генерального директора TOB «Форум».

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  8. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  9. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  10. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  11. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  12. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ




Переглядів: 1909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристики кандидатів на вакантну посаду | Постановка завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.