Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Постановка завдання.

Здійснити розрахунок чисельності працівників з кадрової роботи.

Вихідні дані для розрахунку чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів:

– загальна чисельність працівників на підприємстві – 565 осіб;

– кількість структурних підрозділів на підприємстві – 16 од.;

– питома вага робіт, які виконують на ПЕОМ – 8 %;

– обсяг робіт, пов’язаних з військовозобов’язаними – 13 %;

– чисельність прийнятих та звільнених громадян – 30 осіб.

Методика проведення.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 21-23, 225-227.

Практичне завдання 2. Ділова гра «Вступ на посаду менеджера з персоналу»

Мета:

- сформувати навички аналізування й оцінювання стану діяльності керівника підрозділу з управління персоналом в умовах невизначеності;

- набути вміння презентувати себе трудовому колективу при першому знайомстві та правильно побудувати розповідь про свій життєвий шлях, виокремлювати головні напрями своєї діяльності, визначати коло посадових осіб, зміст і обсяги управлінської інформації.

Необхідний час: 90-100 хвилин для групи з 15-20 осіб.

Вступне слово викладача

Успіх нового менеджера з персоналу залежить від того, наскільки він вміє аналізувати ситуацію, здатен виділяти найголовніші напрями у роботі та приймати кваліфіковані рішення при дефіциті часу, впливати на колектив для досягнення високих кінцевих результатів.

Дієвий вплив менеджера з персоналу на трудовий колектив вимагає від нього вміння своєчасно побачити та вирішити проблему.

Вихідні дані

Прихід молодого менеджера з персоналу є важливою подією як для трудового колективу ПАТ «Магазин «Каштан», так і для нього самого. Адже менеджер з персоналу бере активну участь у формуванні та розвитку колективу. Він впливає на суспільні відносини, підвищує активізацію людського фактора, сприяє створенню нормального психологічного клімату в колективі.

Як правило, у колективі підприємства виникають запитання: як зміниться обстановка у відділі персоналу? Які зміни відбудуться в стилі і методах керівництва?

Молодий менеджер з персоналу також занепокоєний тим, як його сприйматиме колектив підприємства, які стосунки складуться із заступниками та з апаратом управління.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійні якості керівника, необхідні для виконання управлінських рішень | Характеристика підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.