МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика підприємстваПАТ «Магазин «Каштан» є самостійним, госпрозрахунковим підприємством, але підпорядковується Головному управлінню торгівлі Київської міської ради народних депутатів. Площа магазину становить 3100 м2, у тому числі торговельна - 1750 м2, площа складських приміщень - 600 м2 , підсобних приміщень - 300 м2, адміністративна - 400 м2. Станом на 1 січня звітного року чисельність працівників склала 139 осіб, з них чисельність адміністративно-управлінського персоналу - 27 осіб. За віковою структурою переважають особи віком від 40 до 60 років, тобто в магазині відбувається процес поступового старіння кадрів. Підприємство знаходиться на стадії занепаду (спаду). Керівництво у своїй діяльності використовує застарілі методи управління професійним навчанням персоналу, підвищення рівня кваліфікації керівників і спеціалістів в останнє здійснювалася 5 років тому і здебільшого формально. На сьогодні жоден з керівників в магазині не займається проблемою професійного розвитку та управлінням кар'єрою своїх працівників.
Порядок та зміст дій Крок 1. Викладач ділить групу на 5 підгруп (залежно від загальної кількості студентів), при цьому осіб в підгрупах може буде різною. Кожній підгрупі видається певна ситуація для ознайомлення (5 хвилин): Ситуація 1 Вашу кандидатуру висунули для участі у конкурсі на посаду менеджера з персоналу. 1. Як Ви собі уявляєте ситуацію, що склалася на підприємстві? 2. Сформулюйте основні проблеми підприємства і причини їх виникнення. 3. Надайте пропозиції щодо докорінного покращення господарської діяльності магазину. 4. Визначте послідовність реалізації запропонованих пропозицій (програму-мінімум, програму-максимум). Ситуація 2 Вас призначили на посаду менеджера з персоналу. Перед Вами стоїть непросте завдання - здійснити знайомство з колективом підприємства. Підготуйте план свого виступу-знайомства: 1) Ваш життєвий шлях, сімейний стан, чого вдалося досягти в житті, ваше минуле і майбутнє, Ваше хобі; 2) що саме Вас спонукало дати згоду обійняти посаду менеджера з персоналу. Ситуація 3 Вас призначили на посаду менеджера з персоналу. Вам необхідно в найкоротші терміни адаптуватися до роботи серед безпосередніх колег в апараті управління. Для цього: 1. Оцініть Ваше ставлення до вищого керівництва підприємства та до своїх безпосередніх заступників. 2. Перерахуйте Ваші нові обов'язки, які потрібно буде виконувати на посаді менеджера з персоналу. 3. Оберіть способи делегування повноважень своїм безпосереднім заступникам. Читайте також:
|
||||||||
|