Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 11. Управління процесом вивільнення персоналу

Практичне завдання 1. Аналіз руху персоналу підприємства

Мета заняття:

1. Ознайомитися з методикою здійснення аналізу руху персоналу.

2. Набути практичних навичок розрахунку й аналізу показників руху персоналу.

Постановка завдання.

Розрахувати показники руху персоналу підприємства. Підприємство знаходиться в стадії формування й нарощування потенціалу і виробництва. Саме тому спостерігається значний оборот кадрів. Разом з тим відсутня чітка кадрова політика, що в деякій мірі пояснюється значними розмірами підприємства й наявністю інших проблем, що з точки зору адміністрації є першочерговими.

Методика виконання.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C.106-109.

 

Практичне завдання 2. Визначення підстав та порядку вивільнення персоналу підприємства

Мета:

1. Вивчити законодавчу базу з підстав та порядку вивільнення персоналу підприємства.

2. Оволодіти навиками застосування норм трудового права при вирішенні питань вивільнення персоналу.

Постановка завдання 1.

Розгляньте ситуацію та дайте відповіді на питання

Жовнір Катерина Михайлівна та Сухіна Ірина Петрівна працювали в бухгалтерії: перша на посаді головного бухгалтера, друга – бухгалтера. Обидві жінки мали спільне захоплення – пекінеси, у кожної з них вдома було по три собаки. Вони були для жінок як діти. Тому ніхто не здивувався, коли в понеділок 12 вересня Катерина Михайлівна зателефонувала на роботу повідомити, що не зможе прийти, оскільки один із її песиків погано себе почуває. До того ж, головний бухгалтер попросила свою подругу і колегу Ірини Петрівну допомогти з лікуванням собаки. Подруга, дочекавшись обідньої перерви, о тринадцятій годині вийшла з роботи. Повернулася рівно о шістнадцятій. Виявилося, що собака застудилася, гуляючи під дощем. Катерина Михайлівна доглядала свою улюбленицю цілий тиждень.

Наступного понеділка 19 вересня на жінок чекала неприємна несподіванка. Їм було вручено для ознайомлення накази на звільнення за прогул.

Запитання

1. Чи правильно діяла адміністрація?

2. Який порядок звільнення осіб, що несуть повну матеріальну відповідальність?

3. Як проводиться розрахунок зі звільненим працівником?

4. Який порядок внесення запису до трудової книжки та її видачі?

5. Підготуйте наказ на звільнення.

6. Внесіть запис про звільнення до трудової книжки.

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. III. Ризики виробничого травмування та професійних захворювань механізаторів, допоміжного персоналу та сторонніх осіб при експлуатації сільськогосподарської техніки
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. Oracle Управління преміальними
  8. А. Видання прав актів управління
  9. Автоматизація управління діяльністю готелю
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. Автоматизовані системи управління
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Постановка завдання 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.