МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 11Планування, організація і контроль маркетингової діяльності
Питання 58: Поняття стратегічного і операційного планування маркетингу. Стратегічне управління як принципово новий підхід до управління організації виникло в 70-х роках ХХ століття як адекватна реакція на підвищення складності, динамічності і невизначенності соціально-економічних процесів, які відбуваються в зовнішньому середовищі. Ведучою складовою концепції стратегічного управління є націленість організації на постійну адаптацію до змін, що відбуваються в зовнішньому середовищі, тобто ринкова орієнтація компанії. Ринкову орієнтацію забезпечує філософія маркетингу, і впершу черга стратегічного маркетингу. Задачею стратегічного маркетингу є відстежування еволюції зовнішнього середовища і виявлення різноманітних існуючих або потенційних ринків або їх сегментів на основі аналізу потреб, які повинні бути задоволений. Процес стратегічного маркетингу має средні- і довгостроковий горизонти; головними його складовими є : - визначення місії фірми, його головної задачі, чітко сформульованої причини її існування; - визначення системи мети фірми ( стратегічних і фінансових) - аналіз зовнішнього середовища внутрішнього потенціалу фірми ; - генерація альтернативних стратегій досягнення мети і вибір якнайкращої стратегії; - забезпечення збалансованої структури стратегічного портфеля бізнес- одиниць ( в тому випадку, якщо фірма є диверсифікованою корпорацією і має в своєму складі дещо щодо самостійних господарських підрозділів, провідних операції на різних ринках ). Процес стратегічного управління маркетингом в загальному вигляді представлений на схемі :
Якщо стратегічний план фірми визначає, якими саме видами діяльності вона займатиметься, і висловлює перспективні задачі цих видів діяльності, то тактичний план маркетингу, або маркетингова програма, призначений для деталізації стратегії на більш короткий період.При складанні М П використовується принцип ковзаючого планування т.б. річна програма переглядається і уточнюється кожні три місяці;а також принцип багатоваріантності, тобто складається програма-мінімум, програма-максимум і оптимальний ( найвірогідніший ) варіант. Типова структура маркетингової програми: § резюме ( коротке зведення основної мети і рекомендацій; § виклад поточної маркетингової ситуації, у тому числі (основні підсумки за попередній період ); § небезпеки і можливості ( оцінка перспектив розвитку ); § мета і задачі на плановий період; § основна стратегічна лінія ( точна вказівка планованих цільових сегментів і стратегічні установки для кожної з них ); § конкретні програми маркетингових заходів для кожного сегменту; програми повинні давати відповідь на питання : що буде зроблений, коли, хто це робитиме і скільки це коштуватиме; § загальний бюджет програми маркетингу і розподіл його по окремих напрямах комплексу маркетингу ( по суті це прогноз прибутків і збитків; в графе»поступление» указується прогноз щодо кількості до середньої ціни без ПДВ товарів, які будуть продані; в графі «витрати» указуються витрати виробництва, руху товару і маркетингу; їх різниця дає суму очікуваному прибутку ); § порядок контролю за ходом виконання програми ( мету і бюджетні асигнування розписують по місяцях і кварталах, і керівництво може стежити за результатами ). § Розрізняють маркетингові програми : § для вищого керівництва і низових ланок; § короткострокові ( 1 – 2 роки ),средньострокові ( 2- 5 років ) і довгострокові ( більше 5 років ); § об'ємні ( по всіх напрями м діяльності фірми ) і цільові ( для вирішення окремої особливої задачі); § програми по продукту і програми по виробничому підрозділу; § централізовані (складаються у вищих структурах управління, більш жорсткі) і децентралізовані (складаються в низових ланках і представляються вгору ). Читайте також:
|
||||||||
|