Як досягти підвищення рівня обслуговування?
Цьому сприяє:
/ швидка та надійна поставка, в тому числі своєчасне відвантаження товару відповідного обсягу та якості;
/ підтримання більшого товарного запасу, що дозволяє уникнути дефіциту товару; / швидке виконання замовлень.
Відповідно до зазначених шляхів оптимізації товароруху мають бути прийняті такі рішення щодо фізичного розподілу:
/ Якого терміну поставки слід дотримуватися з урахуванням витрат і доходів?
/ Скільки пунктів поставки потрібно, якого розміру вони мають бути і в яких місцях розміщені?
/ Які транспортні засоби є найбільш вигідними і як їх краще використати?
/ Чи слід залучати до вирішення завдань розподілу сторонні організації (експедиторів тощо)?
/ Якою має бути упаковка товару з урахуванням вимог розподілу?
На рис. 6. 12 наведено етапи процесу товароруху, які становлять основні функції маркетинг-логістики. Розглянемо їх.
Рис. 6.12. Етапи процесу товароруху
Читайте також: - Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
- O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
- V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
- V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
- VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
- VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
- VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
- Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
- Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
- Аналіз рівня економічної безпеки підприємства
- Аналіз рівня рентабельності підприємства
- Аналіз рівня середньореалізаційних цін
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|