Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Як досягти підвищення рівня обслуговування?

Цьому сприяє:

/ швидка та надійна поставка, в тому числі своєчасне відвантаження товару відповідного обсягу та якості;

/ підтримання більшого товарного запасу, що дозволяє уникнути дефіциту товару; / швидке виконання замовлень.

Відповідно до зазначених шляхів оптимізації товароруху мають бути прийняті такі рішення щодо фізичного розподілу:

/ Якого терміну поставки слід дотримуватися з урахуванням витрат і доходів?

/ Скільки пунктів поставки потрібно, якого розміру вони мають бути і в яких місцях розміщені?

/ Які транспортні засоби є найбільш вигідними і як їх краще використати?

/ Чи слід залучати до вирішення завдань розподілу сторонні організації (експедиторів тощо)?

/ Якою має бути упаковка товару з урахуванням вимог розподілу?

На рис. 6. 12 наведено етапи процесу товароруху, які становлять основні функції маркетинг-логістики. Розглянемо їх.

Рис. 6.12. Етапи процесу товароруху


Читайте також:

  1. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  2. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  10. Аналіз рівня економічної безпеки підприємства
  11. Аналіз рівня рентабельності підприємства
  12. Аналіз рівня середньореалізаційних цін




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація процесу товароруху. | Визначення цілей товароруху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.