Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи ціноутворення

 

Етап 5. Вибір методу ціноутворення

Етап передбачає вибір певного підходу до ціноутворення.

Таких орієнтирів можна визначити три: витрати, попит, конкуренція.

Всі методи ціноутворення діляться на три групи:

1. Методи ціноутворення орієнтовані на витрати.

2. Методи ціноутворення орієнтовані на попит.

3. Методи ціноутворення орієнтовані на конкурентів.

 

 

Точка беззбитковості (ТБЗ) (критична точка обсягу продажу, точка покриття) – це такий обсяг продажу, за якого валова виручка (дохід) покриває загальні витрати.

При цьому виручка не дає змоги фірмі отримати прибутки, але і збитки вона не понесе.

Обсяг продажу, більший за точку беззбитковості, принесе фірмі прибутки, менший збитки.

Дохід в ТБЗ дорівнює загальним витратам (виготовляється один вид продукції).

Дохід = Загальні витрати

Ц х К = ЗВ х К + ФВ

Звідки: ТБЗ = К = ФВ / Ц - ЗВ

ТБЗ (в одиницях продукції) = ФВ / Ц – ЗВ

ТБЗ (в грошових одиницях) = ТБЗ х Ц

ФВ – загальні сукупні постійні витрати на одиницю реалізованої продукції;

ЗВ – змінні витрати на одиницю реалізованої продукції;

К – обсяг реалізованої продукції.

 

Лекція 26

План:

1.Види цінових стратегій.

2.Методи коригування цін.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

1.Види цінових стратегій

Етап 6. Вибір цінової стратегії

Тема 9. Політика розподілу

Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі, сутність та основні елементи політики розподілу, функції каналів розподілу, типи посередників, альтернативні системи розподілу, структури розподілу, управління каналами розподілу, комунікаційні стратегії в каналах розподілу, етапи процесу товароруху.

Лекція 27

План:

1.Цілі політики розподілу.

2.Функції каналів розподілу.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи процесу ціноутворення | Цілі політики розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.