2.Етапи підготовки та проведення заходів стимулювання збуту.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 34
План:
1.Засоби комплексу маркетингових комунікацій.
2.Інтегровані маркетингові комунікації.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Зміст семінарських і практичних занять
Семінарське заняття №1
Тема
Література:
Маркетинг: Підручник, практикум та навчально-методичний комплекс з маркетингу /С. І. Чоботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська. – К: «Наш час», 2007. – 504 с.
Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. – 7-ме вид. – Київ: Лібра, 2010. – 720 с.