Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УНЕ 6. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА

ЗМІСТ

У цьому розділі розглядаються підходи до політики ціноутворення фірми, визначаються завдання. Розглядається послідовність кроків при визначенні вихідної ціни. Дається характеристика основних цінових стратегій.

 

ЗАВДАННЯ

Показати підходи й методи ціноутворення в конкретній формі, ознайомити з розмаїтістю цінових стратегій з метою їхнього практичного застосування.

 

ЦІЛІ

Вивчивши цей розділ, Ви:

1) довідаєтеся про ціноутворення на різних типах ринків;

2) будете володіти алгоритмом розрахунку вихідної ціни на товар;

3) визначитеся з основними завданнями й цілями цінової політики фірми;

4) зможете заміряти попит, оцінювати витрати, аналізувати товари й ціни конкурентів;

5) зумієте вибрати цінову стратегію відповідно до створюваної структури ринку.

 

 

Ціноутворення на різних типах ринків

Цінова політика фірми залежить від типу ринку. Таких основних типів звичайно виділяють чотири.

1. Ринок чистої конкуренції – складається з безлічі продавців і покупців якого-небудь схожого товару. Не один окремий покупець або продавець не робить великого впливу на рівень поточних цін. Продавець не в змозі запросити ціну вище ринкової, тому що покупець може придбати товар за ринковою ціною в іншого виробника. Вважається, що маркетингові заходи на даному ринку мало результативні

2. Ринок монополістичної конкуренції – складається з безлічі покупців і продавців, які роблять угоди за цінами в широкому діапазоні. Цей діапазон складається на тому, що на ринку представлена безліч варіантів аналогічних товарів і панує тверда конкуренція. Маркетинг тут може бути дуже ефективний.

3. Олігополістичний ринок складається з невеликого числа продавців, які дуже чуттєво ставляться до політики ціноутворення і маркетингових стратегій один одного. В агентів даного ринку немає повної впевненості, що при зниженні або збільшенні ціни конкуренти повторять маневр, тому даний ринок вважається найскладнішим з погляду ціноутворення.

4. Ринок чистої монополії. Тут абсолютно домінує один продавець. Він і визначає всю цінову стратегію.

 


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Антиінфляційна державна політика
  11. Антиінфляційна політика держави
  12. Антиінфляційна політика держави




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи життєвого циклу товару | Підходи до розрахунку вихідної ціни на товар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.