Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порівняльна оцінка ринків

Умови й фактори Промисловий ринок Споживчий ринок
Формування попиту Визначається завданнями виробництва Незалежний попит
Географічний розподіл попиту Сконцентрованість по регіонах Розпилено
Кількість покупців Невелике Велике
Інформаційне забезпечення продажу Високе Невисоке
Ціни Чутливість невисока Чутливість висока
Канали розподілу Прагнення до прямих продажів Продаж в основному через посередників
Видатки на рекламу Низькі Високі
Засоби інформації Комерційні журнали, каталоги, виставки і ярмарки Засоби масової інформації, пропаганда, особисті продажі
Упакування товару В основному функціональна - захисна Привабливе, багатофункціональне
Послуги Передпродажне й після-продажне обслуговування, швидкість доставки й схоронність Обмежені
Якісні характеристики товару Технічні умови, більша диференціація Еталон, стандарти

 

Багато фірм на даному ринку практично не користуються методами маркетингу, тому що закупівельна державна політика орієнтована в основному на єдиний критерій - ціну. Фірми-постачальники прагнуть максимально знизити витрати виробництва, щоб мати найнижчу ціну й бути поміченими державними установами як вигідні клієнти.


УНЕ 8. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ

ЗМІСТ

У цьому розділі показано рух товарів як системи взаємозалежних сфер, завдяки дії яких товари переміщуються в потрібне місце з потрібною швидкістю і в потрібний час. Розкриваються характеристики каналів розподілу й методи їхнього ефективного регулювання.

 

ЗАВДАННЯ

Показати механізм функціонування систем руху товарів і каналів розподілу. Визначитися з факторами й умовами, що впливають на діяльність ринкової інфраструктури.

 

ЦІЛІ

Вивчивши матеріал, Ви:

1) будете мати уявлення про основні витрати руху товарів;

2) зможете охарактеризувати кожний етап руху товарів;

3) будете розбиратися у структурах і функціях каналів розподілу товарів;

4) зможете орієнтуватися у складному комплексі маркетингових комунікацій;

5) будете мати уявлення про різноманітні кошти стимулювання просування товарів до споживача.

 

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  4. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. А) Грошова оцінка земель по Україні
  7. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  10. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  11. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  12. Аналіз і прогнозування кон'юнктури ринків сільськогосподарської продукції




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринок проміжних продавців | Рух товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.