Засоби масової інформації,
пропаганда, особисті продажі
Упакування товару
В основному функціональна - захисна
Привабливе, багатофункціональне
Послуги
Передпродажне й після-продажне обслуговування, швидкість доставки й схоронність
Обмежені
Якісні характеристики товару
Технічні умови, більша диференціація
Еталон, стандарти
Багато фірм на даному ринку практично не користуються методами маркетингу, тому що закупівельна державна політика орієнтована в основному на єдиний критерій - ціну. Фірми-постачальники прагнуть максимально знизити витрати виробництва, щоб мати найнижчу ціну й бути поміченими державними установами як вигідні клієнти.
УНЕ 8. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ
ЗМІСТ
У цьому розділі показано рух товарів як системи взаємозалежних сфер, завдяки дії яких товари переміщуються в потрібне місце з потрібною швидкістю і в потрібний час. Розкриваються характеристики каналів розподілу й методи їхнього ефективного регулювання.
ЗАВДАННЯ
Показати механізм функціонування систем руху товарів і каналів розподілу. Визначитися з факторами й умовами, що впливають на діяльність ринкової інфраструктури.
ЦІЛІ
Вивчивши матеріал, Ви:
1) будете мати уявлення про основні витрати руху товарів;
2) зможете охарактеризувати кожний етап руху товарів;
3) будете розбиратися у структурах і функціях каналів розподілу товарів;
4) зможете орієнтуватися у складному комплексі маркетингових комунікацій;
5) будете мати уявлення про різноманітні кошти стимулювання просування товарів до споживача.