Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз ринкових можливостей

Жодне підприємство не може випускати ті самі товари протягом тривалого часу. Крім того фірми не можуть поводитися на ринку без змін. Ринкова кон'юнк-тура, що змінюється, вимагає нових товарів і адекватного поводження. У певній ситуації фірмі може здатися, що ринкові можливості для неї вже вичерпані, але це не фактичний стан справ, а невміння працювати в маркетинговому середовищі.

Основні напрямки в розширенні ринкових можливостей фірми:

1. Більш глибоке проникнення на вже існуючий ринок, за рахунок:

• деякого зниження прейскурантних цін;

• підвищення агресивності реклами й витрат на неї;

• відпрацювання більш ефективної рекламного обігу;

• збільшення кількості торговельних точок або площ (споживач повинен частіше зіштовхуватися з товаром фірми).

2. Розширення границь ринку:

• знаходження нових ринків (демографічних ринків, ринків організацій і ін.);

• пошук нових географічних ринків.

3. Розробка й удосконалення товару:

• нова розфасовка;

• впровадження нових марок товарів на старих ринках.

4. Диверсифікація – проникнення в найбільш ефективні сфери діяльності й випуск нових товарів для нових ринків.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Аналіз ринку
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. SWOT-аналіз у туризмі
  9. SWOT-аналіз.
  10. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  11. V. Нюховий аналізатор
  12. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.




Переглядів: 640

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Відбір цільових ринків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.