Жодне підприємство не може випускати ті самі товари протягом тривалого часу. Крім того фірми не можуть поводитися на ринку без змін. Ринкова кон'юнк-тура, що змінюється, вимагає нових товарів і адекватного поводження. У певній ситуації фірмі може здатися, що ринкові можливості для неї вже вичерпані, але це не фактичний стан справ, а невміння працювати в маркетинговому середовищі.
Основні напрямки в розширенні ринкових можливостей фірми:
1. Більш глибоке проникнення на вже існуючий ринок, за рахунок:
• деякого зниження прейскурантних цін;
• підвищення агресивності реклами й витрат на неї;
• відпрацювання більш ефективної рекламного обігу;
• збільшення кількості торговельних точок або площ (споживач повинен частіше зіштовхуватися з товаром фірми).
2. Розширення границь ринку:
• знаходження нових ринків (демографічних ринків, ринків організацій і ін.);
• пошук нових географічних ринків.
3. Розробка й удосконалення товару:
• нова розфасовка;
• впровадження нових марок товарів на старих ринках.
4. Диверсифікація – проникнення в найбільш ефективні сфери діяльності й випуск нових товарів для нових ринків.