Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка комплексу маркетингу

Комплекс маркетингу – сполучення чотирьох складових інструментів, за допомогою яких фірма здійснює свою практичну діяльність на ринку.

Комплекс маркетингу включає такі елементи:

1. Товар, пропонований ринку.

2. Ціна, яку споживач повинен сплатити за товар.

3. Методи поширення товару, що дозволяють зробити товар більш доступним.

4. Метод стимулювання продажів.

Цей комплекс може застосовуватися в сукупності або поелементно. Більший ефект досягається, коли використовуються всі елементи комплексу як система.

Після того, як визначиться позиція і комплекс маркетингу, фірма може більш упевнено підійти до реалізації маркетингових заходів.

 

Реалізація маркетингових заходів

Для цих цілей фірми використовують системи планування (короткострокового, середньострокового, стратегічного).

Ціль стратегічного планування – розвиток сильних, перспективних виробництв і згортання слабких, стримуючих розвиток фірми.

При короткостроковому й середньостроковому плануванні маркетингу розробляють конкретні плани для кожного виробництва й навіть товарної марки.

У маркетинговому плані дають докладну оцінку конкретної маркетингової ситуації, тобто оцінюють ринок, погрози й можливості, а також обсяги асигнувань і порядок контролю за маркетинговою діяльністю. Для ефективної реалізації планів маркетингу великі й середні фірми звичайно організовують служби або відділи маркетингу. Ці служби можуть формуватися на основі різних принципів:

- функціонального,

- географічного,

- товарного,

- ринкового.

Відмінності служб, побудованих на цих принципах, будуть проявлятися в кількості співробітників, їхній взаємодії і рівні компетенції.


УНЕ 10. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ

ЗМІСТ

У цьому розділі розкриваються сутність і значення контролю та аудиту маркетингу, розглядаються три рівня контролю маркетингу.

 

ЗАВДАННЯ

Дати уявлення про різновиди й методи маркетингового контролю, аудит, ознайомитися з рівнями контролю маркетингу.

 

ЦІЛІ

Вивчивши цей розділ, Ви:

1) зможете визначити різновиди й методи маркетингового контролю;

2) будете знати, що являє собою аудит маркетингу;

3) зможете виділяти три рівні контролю маркетингу.


Читайте також:

  1. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  2. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Амплітуда комплексуQRS.
  5. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  6. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  7. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  8. Б) підвищення стійкості інженерно – технічного комплексу
  9. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  10. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  11. Більш глибоке розуміння суті маркетингу передбачає розгляд його з економічної, господарської і комерційної сторін.
  12. Взаємодія структур маркетингу з іншими




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відбір цільових ринків | Маркетинговий контроль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.