Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне обслуговування системи мащення двигуна МеМЗ - 245

МеМЗ - 245

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна

Після регулювання зазорів впускного клапана 1– го і випускного

3 – го циліндрів послідовно провертати колінчастий вал на 1800 і відрегулювати зазори в послідовності, вказаній на рис. 8. 2.

 

 

В процесі експлуатації періодично перевіряти рівень рідини в розширювальному бачку, який повинен бути завжди (на холодному двигуні) на 15… 20 мм вище нижньої мітки (нанесеної на стінці бачка).

Після перших 5000 км пробігу ретельно перевірити герметичність всіх з’єднань. При виявленні на з’єднаннях краплинок чи незначної вологості підтягнути з’єднання.

Через кожні 15000 км пробігу перевірити герметичність з’єднань і ущільнень. При необхідності добавити в систему рідину марки Тосол А – 40М. При відсутності відповідної охолоджувальної рідини ( тільки в крайній необхідності) в систему можна доливати чисту воду, бажано дистильовану чи дощову, дотримуючись при цьому наступних правил: на холодному двигуні зняти пробку з розширювального бачка і долити води, щоб рівень рідини був вище нижньої мітки на 20… 30 мм; при цьому слід пам’ятати, що температура замерзання рідини підвищується, тому при першій мождивості слід залити в систему відповідну рідину.

Через кожні 60000 км пробігу чи після чотирьох років експлуатації перевірити роботу термостата, промити систему охолодження і залити нову рідину Тосол А – 40М. В крайньому разі дозволяється заливати чисту воду, але при цьому треба пам’ятати, що в зимовий період воду треба зливати. При використанні води з водопровідної мережі в неї обов’язково добавляти препарат «Антинакипін».

Перевірка роботи термостата.Перевірити температуру початку відкриття основного і байпасного клапанів. Для цього термостат помістити в бак з технічним гліцерином чи охолоджувальною рідиною і закріпити на кронштейні. До дінця байпасного клапана 7 (рис. 6. 10.) встановити ніжку індикатора.

Початкова температура рідини повинна бути 78…80 0 С. Температуру рідини постійно збільшувати з наростанням приблизно 1 0 С в хвилину при постійному помішуванні, щоб температура в усьому об’ємі рідини була однаковою.

За температуру початку відкриття клапана приймається температура, при якій хід байпасного клапана складає 0, 1 мм. Ця температура повинна бути 87± 2 0 С. При температурі 102 0 С хід байпасного клапана повинен бути не менше 8 мм. При невідповідності вказаним параметрам термостат підлягає заміні.

 

Через кожні 500 км пробігу перевірити рівень оливи в картері двигуна, при необхідності долити.

Після перших 5000 км пробігу:

· перевірити герметичність ущільнень;

· замінити оливу в картері двигуна;

· замінити масляний фільтр;

· очистити і промити деталі вентиляції двигуна.

Через кожні 15000 км пробігу:

· перевірити герметичність ущільнень;

· замінити оливу в картері двигуна;

· замінити масляний фільтр.

Через кожні 30000 км пробігуочистити і промити деталі вентиляції двигуна.

Перевірка рівня оливи і герметичності ущільнень. Рівень оливи перевіряти на холодному непрацюючому двигуні. Він повинен знаходитись між мітками “ мін.” і “ макс.” на стержні. При необхідності долити свіжу оливу через заливну горловину на кришці головки циліндрів. Категорично забороняється експлуатація двигуна з рівнем оливи нижче нижньої мітки.

Герметичність з’єднань і манжет на колінчастому валу перевіряється візуально за наявністю підтікань оливи. При необхіності усунути підтікання підтягуванням з’єднань чи заміною манжет з попереднім розбиранням двигуна.

Заміна оливи і масляного фільтра. Олива зливається на добре прогрітому двигуні. Для цього викрутити зливну пробку, попередньо знявши кришку заливної горловини, і злити оливу в посудину. Витримати 10 хвилин, доки олива стече.

Зняти масляний фільтр (уніфікований з фільтром ВАЗ – 2105). Фільтр відкручується від руки з прикладанням незначного зусилля. При виникненні затруднень при відкручуванні слід скористатись спеціальним пристосуванням, що являє собою хомут, що щільно охоплює корпус фільтра, та рукоятку.

При встановленні нового фільтра переконатись в наявності і цілісності ущільнювального кільця на фільтрі, чистоті площин фільтра і блока циліндрів. Новий фільтр закручувати тільки зусиллям руки (попередньо змазати ущільнювальне кільце моторною оливою), після дотику прокладки фільтра докрутити його ще на 3/ 4 оберта.

Очищення і промивання деталей вентиляції. Для промивання від’єднати шланги, зняти кришку головки циліндрів і зняти з неї масловідбивач. Промити бензином чи керосином шланги і масловідбивач, а також трубку відсмоктування картерних газів в карбюратор. Перевірити

чистоту внутрішньої поверхні шлангів і герметичність їх з’єднання в місцях затягування хомутів.

 

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Автоматизовані форми та системи обліку.




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Технічне обслуговування систем і механізмів двигуна | Загальні відомості про електричне обладнання автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.