Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Технічне обслуговування систем і механізмів двигуна

 

Технічне обслуговування механізму газорозподілу двигуна МеМЗ- 245

Після пробігу перших 5000 км (обкатка):

· підтягнути болти кріплення головки циліндрів моментом 95...115 Н× м (9, 5...11, 5 кгс× м) в послідовності вказаній на рис. 8. 1;

· відрегулювати натяг плоскозубчастого паса приводу розподільного вала;

· відрегулювати зазори в клапанах;

· перевірити двигун на відсутність посторонніх шумів і стуків;

· перевірити герметичність ущільнень, при необхідності усунути підтікання підтягуванням з’єднань чи заміною ущільнювальних пристроїв.

Для виконання вказаної операції попередньо зняти повітроочисник і кришки головки циліндрів.

Після пробігу перших 15000 км і в подальшому через кожні 15000 км пробігу:

· підтягнути болти кріплення головки циліндрів моментом 95...115 Н× м (9, 5...11, 5 кгс× м) в послідовності вказаній на рис. 5. 7;

· відрегулювати натяг плоскозубчастого паса приводу розподільного вала;

· відрегулювати зазори в клапанах;

· перевірити двигун на відсутність посторонніх шумів і стуків;

· перевірити герметичність ущільнень, при необхідності усунути підтікання підтягуванням з’єднань чи заміною ущільнювальних пристроїв.

Через кожні 60000 км пробігу:

· замінити плоскозубчастий пас приводу розподільного вала;

· додатково виконувати ті ж роботи, що і після 15000 км пробігу.

 

Натяг плоскозубчастого паса приводу розподільного валарегулюється роликом 17 (рис. 5. 16), який постійно притиснений до паса пружиною 16.

Для натягування паса зняти зовнішній кожух 1 і ослабити болти 15 кріплення кронштейна натяжного ролика. Повільно провернути колінчастий вал двигуна в напрямку його обертання 2...3 рази.

В двигуні відсутній храповик і, відповідно, в автомобілі нема отвору для прокручування колінчастого вала. Прокручування колінчастого вала двигуна здійснюється спеціальним ключем 2 (рис. 8. 1.), який виступами вставляється в отвір веденого шківа розподільного вала.

 

 


 

Рис. 8 . 1. Прокручування двигуна за шків розподільного вала.

1 – шків розподільного вала; 2 – спеціальний ключ.

 

При відсутності ключа колінчастий вал можна провернути за допомогою одного з передніх коліс. Для цього треба загальмувати автомобіль стоянковим гальмом, включити 4 чи 5 передачу і, піднявши домкратом одне із передніх коліс, прокрутити колінчастий вал колесом в сторону його обертання. Можна провернути колінчастий вал також іншим способом. Для цього відпустити стоянкове гальмо і, переміщаючи автомобіль, провернути колінчастий вал.

Після провертання колінчастого вала на 2...3 оберти припинити прокручування в положенні, коли ведуча вітка паса буде максимально натягнута і повністю відкритий один із клапанів. В такому положенні надійно затягнути болти 15 (рис. 8. 2.) кріплення кронштейна натяжного ролика. При цьому пружина 16 натяжного ролика задасть необхідне зусилля для натягування вільної вітки плоскозубчастого паса.

Для заміни плоскозубчастого паса треба зменшити натяг паса 11 приводу генератора і зняти його (рис. 8. 2).

Зняти верхній кожух плоскозубчастого паса знизу, відкрутивши два болти, зняти упор верхнього кожуха.

Послабити болти 15 кріплення кронштейна натяжного ролика і зняти зношений пас.

Не змінюючи положення ведучого 9 і веденого 4 шківів газорозподілу, насадити новий плоскозубчастий пас і натягнути його. Провертаючи колінчастий вал двигуна, перевірити правильність встановлення фаз за взаємним положенням міток.

Якщо при заміні плоскозубчастого паса мало місце прокручування ведучого чи веденого шківів газорозподілу, встановлення плоскозубчастого паса провести в такій послідовності: провернути колінчастий вал в положення ВМТ такту стиску в першому циліндрі, при цьому мітка 12 на шківі 10 приводу генератора повинна розміститись проти стрілки 7, а мітка 3 на веденому 4 шківі розподільного вала співпадати з стрілкою 2. В цьому положенні насадити плоскозубчастий пас і виконати операції натягування паса.

Регулювання зазорів в механізмі приводу клапанів. Нормальний зазор між наконечником і торцем стержня клапана, який заміряється щупом на холодному двигуні, повинен становити 0, 15± 0, 02 мм для впускних і

0, 30± 0, 02 мм – для випускних клапанів.

Так як в двигуні відсутній храповик, то колінчастий вал слід провертати наступним чином: зняти зовнішню половину кожуха плоскозубчастого паса; вставити ключ (рис. 8. 1.) в отвір веденого шківа приводу розподільного вала і провертати його; при цьому рекомендується викрутити свічки запалювання.

При відсутності ключа рекомендується такий спосіб прокручування колінчастого вала: встановити автомобіль на стоянкове гальмо і піддомкратити його, звільнивши одне з передніх коліс; включити 4 чи 5 передачу і, обертаючи колесо, прокручувати колінчастий вал чи, відпустивши стоянкове гальмо, переміщати автомобіль.

Регулювати зазори, коли клапани закриті, необхідно в такій послідовності:

1. встановити поршень першого циліндра у ВМТ кінця такту

стиску; при цьому мітка 12 (рис.5.16.) на шківі 10 повиннна співпадати з стрілкою 7 чи риска 13 ВМТ на шківі 10 співпадати з міткою 14 ВМТ на кожусі, а бігунок (ротор датчика – розподільника) повинен знаходитись проти електрода кришки з цифрою 1; в цьому положенні регулюється зазор впускного клапана першого і випуского третього циліндрів (рис. 8. 2.)

Рис. 8. 2.Порядок регулювання зазорів в клапанному механізмі.

I – IV – циліндри; 1 - 8 – клапани.

2. ослабити гайку 2 (рис. 5. 6.) регулювального гвинта 3 на

коромислі і, повертаючи ключом регулювальний гвинт, з допомогою відповідного щупа встановити необхідний зазор між наконечником 18 і стержнем клапана. Під час обертання гвинта рекомендується трохи переміщати щуп. Щуп повинен протягуватись з невеликим зусиллям. Потім, утримуючи гвинт ключом, затягнути гайку і знову перевірити зазор.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  6. III етап. Системний підхід
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  12. POS-системи




Переглядів: 870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Газобалонна установка для роботи на зрідженому газі | Технічне обслуговування системи мащення двигуна МеМЗ - 245

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.