Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок.
Студент повинен вміти:
1. Вміти провести обстеження хворої дитини:
а) вміти збирати скарги, анамнез хвороби у дітей з ВВС, сімейний анамнез у родичів хворої дитини
б) вміти провести загальний огляд, пальпацію, перкусію та аускультацію органів серцево-судинної системи дитини
2. Вміти визначати етіологічні та патогенетичні фактори найбільш поширених ВВС дітей.
3. Вміти обґрунтувати та поставити найбільш вірогідний або синдромний діагноз найбільш поширених ВВС дітей
4. Вміти за уніфікованими протоколами призначити лабораторне та/або інструментальне обстеження хворої дитини та інтерпретувати отримані результати
5. Вміти трактувати та обґрунтовувати загальні принципи лікування, реабілітації та профілактики ВВС у дітей.
6. Вміти діагностувати невідкладні стан та надати невідкладну допомогу при ВВС у дітей.
7. Демонструвати володіння морально-деонтологічними принципами медичного фахівця та принципами фахової субординації у педіатрії
Читайте також: - A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
- B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
- I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
- III. Виконання бюджету
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
- IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
- IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
- IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|