Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне обслуговування стартера

Технічне обслуговування генераторної установки

Після перших 5000 км і після кожних 15 000 км пробігу перевірити стан паса приводу генератора і при необхідності відрегулювати його натяг.

Через кожні 60000 км пробігзняти з автомобіля генератор, промити і очистити його. Перевірити і зачистити контактні кільця генератора дрібнозернистою шліфувальною шкіркою, перевірити спрацювання і прилягання щіток до кілець і при необхідності замінити щіткотримач з щітками. Якщо щітки зносились і виступають з щіткотримача менш ніж на

5 мм, замінити щіткотримач з щітками. Для заміни висунути щіткотримач з корпуса регулятора напруги, натиснувши на вивід 0 (попередньо зняти регулятор напруги).

Перед встановленням регулятора напруги з новим щіткотримачем на місце продути гніздо в генераторі і видалити оливу, змішану з вугільним пилом. Нові щітки повинні вільно переміщатись в щіткотримачі.

Для заміни паса генератора послабити гайку кріплення генератора до розпірної планки (рис. 9. 6.) і болт нижнього шарніра і, переміщаючи генератор в сторону двигуна, звільнити пас від натягу, зняти його і встановити на шківи новий пас.

Для регулювання натягу паса змістити генератор від двигуна, затягнути гайку розпірної планки і перевірити натяг паса. Нормальний натяг паса повинен бути 6...8 мм при зусиллі 80...100 Н× м (8...10 кгс× м). Після правильного встановлення (регулювання) натягу паса генератора остаточно затягнути гайку натяжної планки і болт шарнірного з’єднання генератора. При регулюванні не допускати надмірного натягу, щоб запобігти перевантаження підшипників і передчасного їх виходу з ладу.

 

Через кожні 60000 км пробігу автомобіля зняти стартер, очистити від бруду і пилу та розібрати. Ретельно продути стисненим повітрям всі деталі стартера. Оглянути робочу поверхню торцевого колектора. Поверхня колектора повинна бути гладкою і не мати слідів підгоряння. Промити колектор салфеткою, змоченою в бензині, і зачистити дрібнозернистою шліфувальною шкіркою. Щітки повинні вільно переміщатись в щіткотримачі і мати висоту не менше 9 мм. При необхідності замінити щітки, попередньо притерти їх до колектора.

Перевірити тягове реле, при необхідності зачистити підгорілі контакти. Очистити втулки якоря в кришках і шестерню включення та змазати їх моторною оливою, а повідкове кільце мастилом Літол – 24.

Для знімання і встановлення стартера необхідно мати гайкові ключі 9, 12 і 17 мм.

Знімати стартер необхідно в такій послідовності:

· поставити автомобіль над оглядовою ямою, від’єднати проводи від акумуляторної батареї і від стартера;

· відкрутити дві гайки шпильок кріплення стартера до картера зчеплення, висунути на довжину шпильок стартер в сторону генератора і зняти його.

Встановлення стартера проводити в зворотній послідовності.

 


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  8. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  9. Види соціального обслуговування.
  10. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  11. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  12. Види транспорту та їх технічне оснащення




Переглядів: 2100

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування акумуляторної батареї | Призначення і схеми трансмісій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.