Таблиця 16. 2. Основні несправності задньої підвіски, причини і способи усунення.
№
| Несправність
| Причини
| Способи усунення
|
| Стук в задній підвісці при русі.
| Послаблення кріплення амортизатора, руйнування верхньої опори чи сайлент –блока.
Спрацювання гумових втулок кріплення балки підвіски до кузова.
Осадка чи пошкодження пружини підвіски.
Руйнування буфера ходу стиску чи підвищене навантаження задньої частини автомобіля.
| Затягнути гайки кріплення верхньої опори і болт кріплення нижньої опори чи замінити пошкоджені деталі.
Замінити спрацьовані втулки.
Замінити пошкоджену пружину.
Замінити пошкоджений буфер чи розвантажити
задню частину автомобіля.
|
| Відхилення автомобіля від прямолінійного руху.
| Осадка чи пошкодження однієї з пружин підвіски.
Деформація важелів балки на підвісці.
Зміщення задньої осі (балки) внаслідок спрацювання втулок важелів підвіски.
| Замінити пошкоджену пружину.
Відрихтувати важелі балки ( на СТОА) чи замінити балку.
Замінити гумові шарніри важелів.
|
| “ Пробої ” задньої
підвіски.
| Підвищене навантаження.
Осадка чи пошкодження пружини підвіски.
Пошкодження деталей амортизатора чи відсутність рідини в ньому.
| Розвантажити задню частину автомобіля.
Замінити пружину.
Замінити чи відремонтувати амортизатор, усунути підтікання чи долити рідину.
|
· для запобігання нерівномірного спрацювання протектора переставити шини за схемою (рис. 16. 1.);
Рис. 16. 1. Схема перестановки коліс.
· перевірити і відрегулювати кути встановлення напрямних коліс (на СТОА).