МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технічне обслуговування передньої і задньої підвіски автомобіляТема 16. Технічне обслуговування ходової частини автомобіля і причепа (ЗАЗ – 1102 “ Таврія “ )
Після перших 5000 км пробігу, а потім через кожні 30000 км чи один раз в два роки перевірити і при необхідності підтягнути всі різьбові з’єднання. Перевірити стан деталей передньої і задньої підвісок, сайлент – блоків, верхньої і нижньої опор. Перевірка і затягування кріплень виконується при повному статичному навантаженні автомобіля. Гайки кріплення сайлент – блоків балки задньої підвіски повинні бути затягнуті моментом 40...44 Н × м ( 4,0...4,4 кгс × м), гайки кріплення сайлент – блоків амортизаторів ( нижні опори) – моментом 56...62 Н × м (5,6...6,2 кгс × м), три гайки кріплення верхньої опори амортизатора – моментом 25...32 Н × м (2,5...3,2 кгс × м). Болти кріплення маточин задніх коліс повинні бути затягнуті моментами: довгі болти 50...56 Н × м (5,0...5,6 кгс × м), короткі болти 20...25 Н × м (2,0...2,5 кгс × м). Через кожні 15000 км пробігу перевірити стан гумових чохлів амортизаторів і сайлент – блоків. При наявності тріщин, вирваних частин, відшарування гуми від металу чи деформації замінити ці елементи. Перевірити і при необхідності відрегулювати зазори в підшипниках маточин передніх і задніх коліс, який перевіряється при піддомкраченому колесі з надійно встановленою підставкою похитуванням колеса за шину у вертикальній площині. Осьовий зазор в підшипниках повинен бути 0,04...0,11 мм. При нормальному регулюванні колесо має обертатись вільно. Через кожні 30000 км пробігу (для маточин з регульованими підшипниками) замінити мастильний матеріал (Літол – 24) в підшипниках передніх і задніх коліс. Для заміни мастила в підшипниках маточин передніх коліс зняти шарнірні вали з маточин. Потім замінити мастило, знову відрегулювати підшипники, перевірити і відрегулювати розвал і сходження коліс. Для заміни мастила в підшипниках маточин задніх коліс зняти колесо, розібрати гальмівний барабан, замінити мастило, скласти і відрегулювати підшипники.
Основні несправності передньої підвіски автомобіля (ЗАЗ – 1102)
Таблиця 16. 1. Основні несправності передньої підвіски, причини і способи усунення.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|