Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технічне обслуговування передньої і задньої підвіски автомобіля

Тема 16. Технічне обслуговування ходової частини автомобіля і причепа

(ЗАЗ – 1102 “ Таврія “ )

 

Після перших 5000 км пробігу, а потім через кожні 30000 км чи один раз в два роки перевірити і при необхідності підтягнути всі різьбові з’єднання. Перевірити стан деталей передньої і задньої підвісок, сайлент – блоків, верхньої і нижньої опор. Перевірка і затягування кріплень виконується при повному статичному навантаженні автомобіля.

Гайки кріплення сайлент – блоків балки задньої підвіски повинні бути затягнуті моментом 40...44 Н × м ( 4,0...4,4 кгс × м), гайки кріплення

сайлент – блоків амортизаторів ( нижні опори) – моментом 56...62 Н × м

(5,6...6,2 кгс × м), три гайки кріплення верхньої опори амортизатора – моментом 25...32 Н × м (2,5...3,2 кгс × м). Болти кріплення маточин задніх коліс повинні бути затягнуті моментами: довгі болти 50...56 Н × м (5,0...5,6 кгс × м), короткі болти 20...25 Н × м (2,0...2,5 кгс × м).

Через кожні 15000 км пробігу перевірити стан гумових чохлів амортизаторів і сайлент – блоків. При наявності тріщин, вирваних частин, відшарування гуми від металу чи деформації замінити ці елементи.

Перевірити і при необхідності відрегулювати зазори в підшипниках маточин передніх і задніх коліс, який перевіряється при піддомкраченому колесі з надійно встановленою підставкою похитуванням колеса за шину у вертикальній площині. Осьовий зазор в підшипниках повинен бути

0,04...0,11 мм. При нормальному регулюванні колесо має обертатись вільно.

Через кожні 30000 км пробігу (для маточин з регульованими підшипниками) замінити мастильний матеріал (Літол – 24) в підшипниках передніх і задніх коліс.

Для заміни мастила в підшипниках маточин передніх коліс зняти шарнірні вали з маточин. Потім замінити мастило, знову відрегулювати підшипники, перевірити і відрегулювати розвал і сходження коліс.

Для заміни мастила в підшипниках маточин задніх коліс зняти колесо, розібрати гальмівний барабан, замінити мастило, скласти і відрегулювати підшипники.

 

 

Основні несправності передньої підвіски автомобіля (ЗАЗ – 1102)

 

Таблиця 16. 1. Основні несправності передньої підвіски, причини і способи усунення.

Несправність Причини Способи усунення
Стук в підвісці при русі Послаблення болтів кріплення стійки до Затягнути гайки болтів зусиллям 56... 62 Н
автомобіля поворотного кулака. Послаблення двох болтів кріплення нижнього кульового шарніра і реактивної штанги до важеля. Послаблення гайки клемного болта кульового шарніра. Послаблення трьох болтів кріплення реактивної штанги в кронштейні. Люфт в нижньому кульовому шарнірі.   Люфт в шліцьовому з’єднанні ведучого вала (півосі) і маточини колеса чи в шліцьовому з’єднанні ведучого вала (півосі) і півосьової шестерні.   Затягнути болти моментом 44...56 Н × м.   Затягнути гайку моментом 16...18 Н × м.   Затягнути болти моментом 32...36 Н × м.     Посадити корпус кульового пальця по колу і заглушки знизу. Замінити зношені деталі.
Підтікання через негерметичність амортизатора Послаблення затяжки гайки резервуара, пошкодження чи спрацювання манжети штока, пошкодження поверхні штока (риски, корозія). Підтягнути гайку резервуара чи замінити зношені чи пошкоджені деталі.
Недостатній опір амортизатора (стійки) при ході віддачі. Негерметичний клапан віддачі чи перепускний клапан. Недостатня кількість рідини внаслідок витікання. Задири на поршні, циліндрі чи поршневому кільці. Спрацювання чи пошкодження напрямної втулки. Зменшення величини стиску пружини клапана віддачі Замінити пошкоджені деталі.   Замінити пошкоджені деталі і залити рідину.   Замінити пошкоджені деталі і рідину.   Замінити напрямну втулку.   Замінити пружину.
    Наявність в рідині сторонніх включень.   Замінити рідину.
Недостатній опір амортизатора (стійки) при ході стиску. Негерметичність клапана стиску. Недостатня кількість рідини. Наявність в рідині сторонніх домішок. Спрацювання, деформація чи руйнування дисків клапана стиску. Замінити пошкоджені деталі і рідину. Замінити пошкоджені деталі і залити рідину. Замінити рідину.   Замінити пошкоджені деталі.    
Підвищене і нерівномірне спрацювання шин. Різкі розгони з пробуксовуванням коліс. Часте гальмування з блокуванням коліс. Порушення кутів встановлення коліс.   Підвищена швидкість на поворотах. Спрацювання деталей передньої підвіски (кульових шарнірів, сайлент – блоків). Не допускати різких розгонів. Вміло користуватись гальмами. Відрегулювати кути встановлення передніх коліс. Знижувати швидкість.   Замінити спрацьовані деталі, збалансувати колеса.
Відхилення автомобіля від прямолінійного руху. Неоднаковий тиск в шинах коліс. Порушення кутів встановлення коліс. Неоднакова пружність пружин підвіски. Значна різниця в спрацюванні шин. Підвищене спрацювання деталей на одній стороні підвіски. Підвищений дисбаланс передніх коліс. Перевірити тиск і довести до норми. Відрегулювати кути встановлення коліс. Замінити пружину із зниженою пружністю. Замінити спрацьовані шини. Замінити спрацьовані деталі.   Відбалансувати колеса.

Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  8. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  9. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  10. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  11. Види соціального обслуговування.
  12. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів




Переглядів: 4130

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення, типи, конструкція і позначення автомобільних шин | Технічне обслуговування коліс і шин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.