Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стабілізація напрямних коліс автомобілів

Від правильного встановлення напрямних коліс залежать такі важливі експлуатаційні властивості автомобіля, як стійкість напряму руху, легкість керування і зношування шин.

Встановлення напрямних коліс повинне забезпечувати їх стабілізацію, тобто властивість зберігати положення для прямолінійного руху і самостійно повертатися у це положення після закінчення повертання.

Передні напрямні колеса автомобіля при будь – якій конструкції моста і підвіски встановлюють з певними кутами нахилу у вертикальній і горизонтальній площинах для створення найменшого опору рухові, зменшення спрацювання шин і зниження витрати палива.

Рис. 17. 4. Схема встановлення напрямних коліс:

а – кути розвалу a і поперечного нахилу b шворня; б – кут поздовжнього нахилу g шворня; в – сходження коліс

Кут розвалу напрямних коліс (рис. 17. 4, а) утворюється між площиною колеса і вертикальною площиною, паралельною поздовжній осі автомобіля, і позначається a. Якщо колесо відхилене назовні, кут розвалу вважають додатнім, а при зворотному нахилі – від’ємним. Для нормальної роботи напрямного колеса кут розвалу завжди повинен бути додатнім. Він сприяє зменшенню зусилля на поворот напрямних коліс, що полегшує керування автомобілем.

Крім кута розвалу при встановленні напрямних коліс передбачають кут b нахилу осі шворня в поперечній площині і кут нахилу g осі шворня у поздовжній площині(рис. 17. 4, б). Кути нахилу шворня сприяють повертанню коліс у прямолінійній напрям руху після їх повороту, що поліпшує маневреність і стійкість автомобіля, підвищує накат і строк служби шин.

При встановленні з розвалом передні колеса намагаються котитися в бік від автомобіля по дузі навколо певної точки. Але оскільки колеса жорстко зв’язані між собою балкою переднього моста, вони повинні котитися з боковим проковзуванням. Щоб виключити це явище, колеса встановлюють під певним кутом до поздовжньої осі, тобто з сходженням (розходженням).

Сходженням напрямних коліс називають різницю між відстанями А і Б (рис. 17. 4, в), яку замірюють по внутрішніх поверхнях боковин шин у середній площині спереду і ззаду кожного колеса. Різниця між відстанями може коливатись у межах 2...10 мм. Сходження залежить від кутів розвалу і нахилу шворнів коліс. Встановлення керованих коліс з правильним розвалом і сходженням забезпечує прямолінійне кочення, що безпосередньо впливає на строк служби шин і витрату палива.

Для автомобілів ЗАЗ – 1102 рекомендуються наступні параметри встановлення напрямних коліс:

 

Найменування Значення
Кут розвалу кожного колеса окремо (при відстані від осі шарніра підвіски до опорної площини коліс 203 мм) при повній масі, град 0 ± 20 ¢
Кут розходження правого переднього колеса (ліве колесо встановлено паралельно поздовжній осі автомобіля) при повному навантаженні чи без навантаження - 6 ¢...- 25 ¢ (розмір спереду більший, ніж ззаду)

Читайте також:

  1. Автопідприємства вантажних автомобілів
  2. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  3. Аеродинамічні властивості колісної машини
  4. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  5. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  6. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  7. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  8. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ АВТОМОБІЛІВ
  9. Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар
  10. Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рік
  11. Виробництво легкових автомобілів у
  12. Вплив аеродинаміки на споживчі властивості колісної машини




Переглядів: 1697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення і типи рульових механізмів і приводів | Призначення і типи гальмівних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.