МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Призначення і типи гальмівних системТема 18. Гальмівні системи Зміст Департамент аграрної освіти та науки Міністерство аграрної політики України
Мирогощанський аграрний коледж
Будова і експлуатація автомобіля Ч. 4 Гальмівні системи. Кузов. Додаткове обладнання. Причепи. Експлуатація автомобіля
Конспект лекцій
Укладач: Давидов Сергій Григорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії
Рецензент: Бірук Микола Сидорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії, викладач - методист
В конспекті лекцій розглядається конструкція, принцип роботи, експлуатаційні регулювання і технічне обслуговування механізмів, агрегатів і систем легкових автомобілів та основи експлуатації автотранспорту. Рекомендується для студентів при підготовці до навчальних і практичних занять та самостійного вивчення окремих тем і навчальних питань.
стор
Гальмівні системипредставляють собою сукупність пристроїв, які забезпечують зниження швидкості руху автомобіля чи їх повну зупинку, а також утримання на місці. До гальмівних систем пред’являються наступні вимоги: · швидке спрацювання; · відповідний розподіл гальмівного зусилля по колесах; · забезпечення пропорційності між зусиллям на педалі і гальмівною силою на колесах; · плавність гальмування і стійкість машини при гальмуванні; · висока стабільність регулювання гальмівного механізму і добре відведення тепла. Конструкція і технічний стан гальмівних систем особливим чином впливає на безпеку руху і ефективність використання техніки. Тому встановлені спеціальні нормативи, які визначають вимоги до ефективності гальмівних систем. Гальмівні якості автомобілів найбільш часто оцінюють двома показниками: максимальним гальмівним шляхом S гальм і мінімальним сповільненням J гальм. min . Гальмівний шлях – це відстань, яку проходить машина від початку гальмування до повної зупинки. Сповільнення – це інтенсивність зменшення швидкості руху за час гальмування. Згідно Правил дорожнього руху, введених в Україні з 1 січня 2002 року, забороняється експлуатація транспортних засобів за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам ( по гальмівних системах): а) змінено конструкцію гальмівних систем, застосовано гальмівну рідину, вузли або окремі деталі, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства – виробника; б) під час дорожніх випробувань робочої гальмівної системи перевищуються такі значення:
Нормативні значення гальмівного шляху транспортних засобів випуску до 1988 року допускається перевищувати не більше ніж на 10 відсотків значення, поданого в таблиці.
Примітка.1. Випробування робочої гальмівної системи проводиться на горизонтальній ділянці дороги з рівним, сухим, чистим цементо – або асфальтобетонним покриттям при швидкості транспортного засобу на початок гальмування: 40 км/ год. – для автомобілів, автобусів і автопоїздів; 30 км/ год. – для мотоциклів, мопедів за методом одноразового впливу на органи керування гальмівною системою. Результати випробування вважаються незадовільними, якщо під час гальмування транспортний засіб розвертається на кут більше 8 градусів або займає смугу руху більше ніж 3,5 м. 2. гальмівний шлях вимірюється з моменту натискання на гальмівну педаль (рукоятку) до повної зупинки транспортного засобу; в) порушено герметичність гідравлічного гальмівного приводу; г) порушено герметичність пневматичного або пневмогідравлічного гальмівного приводу, що спричиняє зменшення тиску повітря при непрацюючому двигуні більш як на 0,05 МПа (0,5 кг/ см 2 ) за 15 хв. у разі приведення в дію органів керування гальмівною системою; д) не працює манометр пневматичного або пневмогідравлічного гальмівного приводу; е) стоянкова гальмівна система при відключеному від трансмісії двигуні не забезпечує нерухомий стан: транспортних засобів з повним навантаженням – на уклоні не менше 16 %; легкових автомобілів, їхніх модифікацій для перевезення вантажів, а також автобусів у спорядженому стані – на уклоні не менше ніж 23 %; вантажних автомобілів і автопоїздів у спорядженому стані – на уклоні не менше ніж 31 %; є) не замикається важіль (рукоятка) стоянкової гальмівної системи в робочому положенні; На сучасних автомобілях з метою створення безпеки руху встановлюють декілька гальмівних систем, що мають різне призначення.
Рис. 18. 1. Класифікація гальмівних систем
Робоча гальмівна система використовується в усіх режимах руху автомобіля для зниження його швидкості до повної зупинки. Вона приводиться в дію зусиллям ноги водія, що прикладається до педалі ножного гальма. Ефективність дії робочої гальмівної системи найбільша порівняно з іншими типами гальмівних систем. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|