МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Призначення і типи гальмівних системТема 18. Гальмівні системи Зміст Департамент аграрної освіти та науки Міністерство аграрної політики України
Мирогощанський аграрний коледж
Будова і експлуатація автомобіля Ч. 4 Гальмівні системи. Кузов. Додаткове обладнання. Причепи. Експлуатація автомобіля
Конспект лекцій
Укладач: Давидов Сергій Григорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії
Рецензент: Бірук Микола Сидорович, викладач технічних дисциплін вищої категорії, викладач - методист
В конспекті лекцій розглядається конструкція, принцип роботи, експлуатаційні регулювання і технічне обслуговування механізмів, агрегатів і систем легкових автомобілів та основи експлуатації автотранспорту. Рекомендується для студентів при підготовці до навчальних і практичних занять та самостійного вивчення окремих тем і навчальних питань.
стор
Гальмівні системипредставляють собою сукупність пристроїв, які забезпечують зниження швидкості руху автомобіля чи їх повну зупинку, а також утримання на місці. До гальмівних систем пред’являються наступні вимоги: · швидке спрацювання; · відповідний розподіл гальмівного зусилля по колесах; · забезпечення пропорційності між зусиллям на педалі і гальмівною силою на колесах; · плавність гальмування і стійкість машини при гальмуванні; · висока стабільність регулювання гальмівного механізму і добре відведення тепла. Конструкція і технічний стан гальмівних систем особливим чином впливає на безпеку руху і ефективність використання техніки. Тому встановлені спеціальні нормативи, які визначають вимоги до ефективності гальмівних систем. Гальмівні якості автомобілів найбільш часто оцінюють двома показниками: максимальним гальмівним шляхом S гальм і мінімальним сповільненням J гальм. min . Гальмівний шлях – це відстань, яку проходить машина від початку гальмування до повної зупинки. Сповільнення – це інтенсивність зменшення швидкості руху за час гальмування. Згідно Правил дорожнього руху, введених в Україні з 1 січня 2002 року, забороняється експлуатація транспортних засобів за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам ( по гальмівних системах): а) змінено конструкцію гальмівних систем, застосовано гальмівну рідину, вузли або окремі деталі, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства – виробника; б) під час дорожніх випробувань робочої гальмівної системи перевищуються такі значення:
Нормативні значення гальмівного шляху транспортних засобів випуску до 1988 року допускається перевищувати не більше ніж на 10 відсотків значення, поданого в таблиці.
Примітка.1. Випробування робочої гальмівної системи проводиться на горизонтальній ділянці дороги з рівним, сухим, чистим цементо – або асфальтобетонним покриттям при швидкості транспортного засобу на початок гальмування: 40 км/ год. – для автомобілів, автобусів і автопоїздів; 30 км/ год. – для мотоциклів, мопедів за методом одноразового впливу на органи керування гальмівною системою. Результати випробування вважаються незадовільними, якщо під час гальмування транспортний засіб розвертається на кут більше 8 градусів або займає смугу руху більше ніж 3,5 м. 2. гальмівний шлях вимірюється з моменту натискання на гальмівну педаль (рукоятку) до повної зупинки транспортного засобу; в) порушено герметичність гідравлічного гальмівного приводу; г) порушено герметичність пневматичного або пневмогідравлічного гальмівного приводу, що спричиняє зменшення тиску повітря при непрацюючому двигуні більш як на 0,05 МПа (0,5 кг/ см 2 ) за 15 хв. у разі приведення в дію органів керування гальмівною системою; д) не працює манометр пневматичного або пневмогідравлічного гальмівного приводу; е) стоянкова гальмівна система при відключеному від трансмісії двигуні не забезпечує нерухомий стан: транспортних засобів з повним навантаженням – на уклоні не менше 16 %; легкових автомобілів, їхніх модифікацій для перевезення вантажів, а також автобусів у спорядженому стані – на уклоні не менше ніж 23 %; вантажних автомобілів і автопоїздів у спорядженому стані – на уклоні не менше ніж 31 %; є) не замикається важіль (рукоятка) стоянкової гальмівної системи в робочому положенні; На сучасних автомобілях з метою створення безпеки руху встановлюють декілька гальмівних систем, що мають різне призначення.
Рис. 18. 1. Класифікація гальмівних систем
Робоча гальмівна система використовується в усіх режимах руху автомобіля для зниження його швидкості до повної зупинки. Вона приводиться в дію зусиллям ноги водія, що прикладається до педалі ножного гальма. Ефективність дії робочої гальмівної системи найбільша порівняно з іншими типами гальмівних систем. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|