Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна будова гальмівної системи

Гальмівна система причепа, який працює в складі автопоїзда, призначена як для зниження швидкості руху причепа, так і для автоматичного його гальмування у випадку обриву зчіпки з тягачем.

Запасна гальмівна система призначена для зупинки автомобіля у випадку відказу робочої гальмівної системи. Вона має меншу гальмівну дію на автомобіль, ніж робоча система. Функції запасної системи може виконувати найчастіше справна частина робочої гальмівної системи або повністю стоянкова система.

Стоянкова гальмівна системапризначена для утримування зупиненого автомобіля на місці, щоб не допустити його самовільного рушання (наприклад, на уклоні). Керує стоянковою гальмівною системою водій рукою за допомогою важеля ручного гальма.

Допоміжна гальмівна системавикористовується у вигляді гальма – сповільнювача на автомобілях великої вантажопідйомності (МАЗ, КрАЗ, КамАЗ) з метою зниження навантаження при тривалому гальмуванні на робочу гальмівну систему, наприклад на довгому спуску у гірській або пагористій місцевості. Ефективність допоміжної гальмівної системи повинна забезпечувати спуск автомобіля з швидкістю 30 км/ год. на схилі 7 % протяжністю 6 км.

 

 

 

У загальному випадку гальмівна система складається з гальмівних механізмів та їх приводів (рис. 18. 2.)

 

 

Рис. 18. 2. Схема гальмівної системи:

1 – гідро вакуумний підсилювач; 2 – гальмівні механізми; 3 – трубопроводи; 4 – педаль гальма; 5 – гальмівний циліндр;

 

Гальмівні механізми при роботі системи не дають обертатись колесам, в результаті чого між колесами і дорогою виникає гальмівна сила, яка зупиняє автомобіль. Гальмівні механізми 2 розміщуються безпосередньо на передніх і задніх колесах автомобіля.

Гальмівний привод передає зусилля від ноги водія на гальмівні механізми. Він складається (на прикладі гідравлічного приводу) з головного гальмівного циліндра 5 з педаллю 4 гальма, гідровакуумного підсилювача 1 і з’єднуючих їх трубопроводів 3, заповнених рідиною.

Працює гальмівна система так. При натискуванні на педаль гальма поршень головного гальмівного циліндра тисне на рідину, яка перетікає до колісних гальмівних циліндрів. Оскільки рідина практично не стискується, то, перетікаючи по трубопроводах до гальмівних механізмів, вона передає зусилля натиснення. Гальмівні механізми перетворюють це зусилля в опір проти обертання коліс, і настає гальмування. Якщо педаль гальма відпустити, рідина перетече назад до головного гальмівного циліндра, і колеса розгальмовуються. Гідровакуумний підсилювач 1 полегшує керування гальмівною системою, оскільки створює додаткове зусилля, що передається на гальмівні механізми коліс. Для підвищення надійності гальмівних систем у приводі застосовують різні пристрої, які дають можливість зберегти її роботоздатність при частковому відказі гальмівної системи. Так, на автомобілі ГАЗ – 24 “ Волга “ для цього застосовують роздільник, який

автоматично відключає при гальмуванні несправну частину гальмівного приводу в момент виникнення відказу.

 

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  6. IV. Розподіл нервової системи
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. Філогенез кровоносної системи
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. POS-системи
  11. VI. Філогенез нервової системи
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 6397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення і типи гальмівних систем | Конструктивні особливості гальмівної системи автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.