Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота 3. Класифікація об’єктів і територій природно-заповідного фонду України

 

Завдання 1. Ознайомитись з класифікацією об’єктів ПЗФ України за режимом охорони та дати коротку характеристику 11 основних категорій природно-заповідного фонду: визначення, режим охорони, функції, завдання, організація діяльності (згідно Закону України „Про природно-заповідний фонд”, див. теоретичні положення даних методичних вказівок).

Завдання 2. Дати письмову відповідь на запитання:

- які види об’єктів ПЗФ виділяють за типом самих об’єктів?

- які види об’єктів ПЗФ виділяють за юридичним статусом?

- назвати, які категорії ПЗФ є природними, а які – штучно створеними людиною;

- якого типу можуть бути окремі категорії об’єктів ПЗФ? (наприклад, заповідник може бути: а) комплексним, б) ландшафтним; заказник може бути: а) ботанічним, б) зоологічним, в) гідрологічним і т.д.).

 

Завдання 3.Дайте порівняльну характеристику наступних категорій ПЗФ:

- заповідник і заказник;

- природний національний парк і регіональний ландшафтний парк;

- ботанічний сад, дендропарк, парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва;

- заповідне урочище і заказник.

При цьому зосередьте увагу на виділенні спільних та відмінних ознак зазначених об’єктів ПЗФ. Порівняльну характеристику можна оформити у формі таблиці.

Висновок. У висновку згрупуйте категорії ПЗФ України по їх значущості, суворості режиму охорони і ролі та функціях, що ними виконуються.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Флот древньої України
  3. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  4. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  5. II. Самостійна робота студентів.
  6. II. Флот княжої України-Руси
  7. III. Козацький флот України
  8. III. Практична частина.
  9. IV класифікація боргу.
  10. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  11. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  12. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ | Практична робота 4. Заповідники як категорія ПЗФ України. Біосферні заповідники, їх призначення та функції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.