Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

1 МОДУЛЬ

Практична робота 1. Становлення і розвиток ПЗФ України . Історичні етапи розвитку і становлення заповідної справи у світі

Завдання 1. За матеріалами теоретичного розділу даних методичних вказівок та інших літературних джерел скласти хронологічну таблицю „Основні етапи становлення заповідної справи” за наведеною формою:

Етап (період), його тривалість Коротка характеристика етапу Окремі вчені, природодослід-ники, громадські діячі
.... ... ...
... ... ... ...

 

Завдання 2. Окремо охарактеризувати розвиток заповідної справи у період незалежності України, сучасний стан та перспективи розширення екомережі держави.

Висновок. У висновку порівняти основні тенденції сучасного розвитку заповідної справи у світі та в Україні.

Практична робота 2. Аналіз правової бази створення та організації природно-заповідного фонду України

 

Завдання 1. Перерахувати основні законодавчі документи в галузі правового забезпечення створення природно-заповідного фонду (ПЗФ). України.

 

Завдання 2. Охарактеризувати один із законодавчих документів в галузі

( на вибір).

Завдання 3. Проаналізувати теоретичні положення до даної роботи та дати відповідь на наступні запитання:

- що таке правовий режим територій та об’єктів ПЗФ?

- які документи визначають правовий режим територій та об’єктів ПЗФ?

- охарактеризувати правовий режим окремих категорій ПЗФ України (заповідник, заказник і т.д.),

- що таке резервування? Як приймається рішення про резервування територій та земель?

- охарактеризувати типи права власності на землі природнор-заповідного фонду.

Висновок. Дати оцінку правового забезпечення режиму охорони в об’єктах ПЗФ України.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
  5. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. Варіанти практичних індивідуальних завдань




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасний стан та перспективи розвитку природньо-заповідного фонду Волині | Практична робота 3. Класифікація об’єктів і територій природно-заповідного фонду України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.