Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота 4. Заповідники як категорія ПЗФ України. Біосферні заповідники, їх призначення та функції

 

Завдання 1. Складіть хронологічну таблицю створення фонду державних заповідників в Україні за зразком:

Період Заповідники, що були створені, роки їх заснування
До 1920 р. Асканія-Нова (1889)
1920-1940 р.р. ...
1940-1960 р.р.  
1969-1980 р.р.  
1980-2000 р.р.  
Після 2000 р.  

 

Завдання 2.Дати письмову відповідь на наступні запитання:

- Дати характеристику історії виникнення і сучасного статусу,

режиму, особливостей заповідника як об’єкту ПЗФ.

- Які державні заповідники України відносяться до наступних природних зон: Полісся, Лісостеп, Степ, Крим, Карпати?

- У яких адміністративних областях України найбільше державних заповідників? У яких областях їх взагалі немає?

- Які державні заповідники мають відокремлені філії? Назвіть ці відділення.

- Назвіть три найбільші по площі державні заповіники України.

 

Завдання 3. Назвіть заповідники України та інші території ПЗФ, що мають статус біосферних. Охарактеризуйте особливості та специфіку біосферних заповідників, їх функції, завдання, роль у реалізації програми ЮНЕСКО „Людина і біосфера”, у системі глобального екологічного моніторингу.

 

Висновок. У висновку охарактеризуйте динаміку розвитку фонду державних заповідників України та особливості їх сучасного розміщення на території нашої держави.

 

Практична робота 5. Природні національні парки та регіональні ландшафтні парки, особливості їх заповідного режиму та функціонування: порівняльна характеристика

 

Завдання 1. Дати письмову відповідь на запитання:

- Що називають національним природним парком?

- Режим охорони та завдання, що вирішує дана категорія ПЗФ,

- Історія появи національних природних парків у світі та в Україні,

- Як вирішується протиріччя у поєднанні рекреаційних та природоохоронних функцій НПП?

- Регіональні ландшафтні парки: поняття, особливості, функції, завдання.

 

Завдання 2. Накресліть графічну схему розміщення функціональних зон природного національного парку, поясніть їх призначення та види діяльності, що дозволені у кожній зоні.

 

Завдання 3. Скласти та заповнити порівняльну таблицю «Національні природні парки та регіональні ландшафтні парки» за зразком:

Категорія Режим охорони Функції Завдання Спільне Відмінне
НПП          
РЛП          

 

Завдання 4. Дайте письмову характеристику історії становлення, сучасного стану та природних особливостей одного з ПНП України і одного з регіональних ландшафтних парків (на вибір). Порівняйте роль, функції, завдання, що виконуються на базі даних об’єктів.

Висновок. У висновку охарактеризуйте перспективи розширення фонду природних національних парків України.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  4. III. Практична частина.
  5. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  6. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  7. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  8. IV. Науково-дослідницька робота.
  9. IV. Практична робота.
  10. IV. Практична частина
  11. IV. Робота над темою уроку
  12. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота 3. Класифікація об’єктів і територій природно-заповідного фонду України | Практична робота 6. Заказники як найпоширеніша форма об’єктів ПЗФ, їх завдання та принципи організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.