Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота 6. Заказники як найпоширеніша форма об’єктів ПЗФ, їх завдання та принципи організації

Завдання 1.Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на запитання:

- поняття та функції заказника;

- види заказників по режиму охорони;

- типи заказників за характером об’єктів, що охороняються, та їх

характеристика;

- юридичний статус заказників, право власності на їх землі;

- фонд заказників України, його стисла характеристика.

 

Завдання 2. Дати характеристику одного із державних заказників Волині (на вибір).

Висновок.Виділіть характерні особливості, за якими заказники відрізняються від інших категорій ПЗФ.

 

Практична робота 7. Пам’ятки природи та заповідні урочища: порівняльна характеристика категорій ПЗФ

 

Завдання 1. Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на запитання:

- історія виникнення та сучасне поняття «пам’ятка природи», їх види за режимом охорони;

- типи пам’яток природи, їх характеристика;

- функції, правовий статус та режим охорони на ділянках, що оголошені пам’ятками природи;

- характеристика фонду пам’яток природи в Україні;

- заповідні урочища, поняття і функції;

- характеристика фонду заповідних урочищ України.

 

Завдання 2. Дати порівняльну оцінку завданням та функціям, що виконують заповідні урочища та пам’ятки природи. Оформити порівняння у вигляді таблиці поданого зразка:

Категорія Режим охорони Функції Завдання Спільне Відмінне
Пам’ятка природи          
Заповідне урочище          

Висновок.Проаналізувати призначення даних категорій ПЗФ України.

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  5. II. Завдання
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота 4. Заповідники як категорія ПЗФ України. Біосферні заповідники, їх призначення та функції | Практична робота 8. Штучно створені заповідні об’єкти: завдання, функції, особливості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.