МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична робота 8. Штучно створені заповідні об’єкти: завдання, функції, особливості
Завдання 1. Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на наступні запитання: - історія появи ботанічних садів, сучасне поняття, функції; - завдання ботанічних садів, характеристика функціональних зон; - напрямки наукових досліджень у ботанічних садах. Фонд ботанічних садів України; - дендропарки: поняття, завдання, функції; - фонд дендропарків України; - зоопарки: поняття, завдання, режим та правовий статус, порядок діяльності; - напрямки наукової діяльності в зоопарках; - парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва: поняття, призначення, особливості функціонування, фонд в Україні; - поняття та функції охоронних зон.
Завдання 2.Дати порівняльну оцінку завданням та функціям, що виконують дані категорії ПЗФ. Оформити порівняння у вигляді таблиці поданого зразка:
Висновок.Проаналізувати призначення даних категорій ПЗФ України. МОДУЛЬ 2 Практична робота 9. Категорії ПЗФ у світі та в Україні: порівняльна характеристика Завдання 1.Охарактеризувати види і призначення категорій природно-заповідних територій, що охороняються під егідою МСОП (Міжнародний союз охорони природи).
Завдання 2. Порівняти категорії ПЗФ України та МСОП, Порівняння оформити у вигляді таблиці:
Висновок. Узагальнити результати порівняльного аналізу категорій ПЗФ та режиму їх охорони у світі та в Україні.
Практична робота 10. Міжнародне законодавство в галузі охорони та збереження об’єктів ПЗФ Завдання 1. Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на наступні запитання: - Які види документів відносяться до міжнародних правових актів в галузі природоохоронної діяльності? - Охарактеризувати формат цих документів.
Завдання 2. Перерахувати основні міжнародні правові документи в галузі заповідної справи, 2-3 – дати розширену характеристику. Обов’язково проаналізувати Рамсарські протоколи, оцінити їх роль для збереження екосистем зони Полісся.
Висновок. Проаналізувати роль та значення міжнародного співробітництва у галузі природоохоронної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|