Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота 8. Штучно створені заповідні об’єкти: завдання, функції, особливості

 

Завдання 1. Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на наступні запитання:

- історія появи ботанічних садів, сучасне поняття, функції;

- завдання ботанічних садів, характеристика функціональних зон;

- напрямки наукових досліджень у ботанічних садах. Фонд ботанічних садів України;

- дендропарки: поняття, завдання, функції;

- фонд дендропарків України;

- зоопарки: поняття, завдання, режим та правовий статус, порядок діяльності;

- напрямки наукової діяльності в зоопарках;

- парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва: поняття, призначення, особливості функціонування, фонд в Україні;

- поняття та функції охоронних зон.

 

Завдання 2.Дати порівняльну оцінку завданням та функціям, що виконують дані категорії ПЗФ. Оформити порівняння у вигляді таблиці поданого зразка:

Категорія Режим охорони Функції Завдання Спільне Відмінне
Ботанічний сад          
Зоологіч-ний парк          
Парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва          

Висновок.Проаналізувати призначення даних категорій ПЗФ України.

МОДУЛЬ 2

Практична робота 9. Категорії ПЗФ у світі та в Україні: порівняльна характеристика

Завдання 1.Охарактеризувати види і призначення категорій природно-заповідних територій, що охороняються під егідою МСОП (Міжнародний союз охорони природи).

 

Завдання 2. Порівняти категорії ПЗФ України та МСОП, Порівняння оформити у вигляді таблиці:

Категорія ПЗФ МСОП Категорія ПЗФ України Спільне Відмінне
       

Висновок. Узагальнити результати порівняльного аналізу категорій ПЗФ та режиму їх охорони у світі та в Україні.

 

Практична робота 10. Міжнародне законодавство в галузі охорони та збереження об’єктів ПЗФ

Завдання 1. Ознайомитись з теоретичними відомостями до даної теми та дати письмову відповідь на наступні запитання:

- Які види документів відносяться до міжнародних правових актів в галузі природоохоронної діяльності?

- Охарактеризувати формат цих документів.

 

Завдання 2. Перерахувати основні міжнародні правові документи в галузі заповідної справи, 2-3 – дати розширену характеристику. Обов’язково проаналізувати Рамсарські протоколи, оцінити їх роль для збереження екосистем зони Полісся.

 

Висновок. Проаналізувати роль та значення міжнародного співробітництва у галузі природоохоронної діяльності.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. III. Практична частина.
  5. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  6. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  7. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  8. IV. Науково-дослідницька робота.
  9. IV. Практична робота.
  10. IV. Практична частина
  11. IV. Робота над темою уроку
  12. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота 6. Заказники як найпоширеніша форма об’єктів ПЗФ, їх завдання та принципи організації | Практична робота 11. Аналіз механізму та правових засад створення нових категорій ПЗФ України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.