МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична робота 11. Аналіз механізму та правових засад створення нових категорій ПЗФ УкраїниЗавдання 1. Опрацювати теоретичні відомості до даної роботи та дати письмову відповідь на наступні запитання: - Охарактеризувати правове забезпечення створення об’єктів ПЗФ. - В чому полягає підготовчий етап створення об’єкту ПЗФ? Як відбувається розробка клопотання про таке створення? - Яким є порядок узгодження клопотання?
Завдання 2. Описати та проаналізувати процедуру створення нового об’єкта ПЗФ, її основні етапи.
Висновок: якою є роль державних екологічних служб у формуванні структури мережі об’єктів ПЗФ?
Практична робота 12. Розбудова екомережі як основа забезпечення сталого розвитку України у контексті євроінтеграції Завдання 1. Опрацювати теоретичні відомості до даної роботи та дати письмову відповідь на наступні запитання: - розкрити поняття «екомережа»: історія формування, сучасне розуміння, зміст, склад, функції; - для чого створюються міждержавні (транскордонні) об’єкти ПЗФ? Поняття, завдання, особливості організації, функції; - охарактеризувати актуальність створення транскордонних об’єктів в Україні.
Завдання 2. Скласти карту-схему «Транскордонні природно-заповідні території в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку». Проаналізувати дану карту, географію об’єктів.
Завдання 3. Охарактеризувати природні особливості 1-2 об’єктів ПЗФ України, що віднесені до категорії транскордонних. Характеристика резервату «Західне Полісся» є обов’язковою.
Висновок. Проаналізувати екологічні функції транскордонних об’єктів ПЗФ.
Практична робота 13. Аналіз географії розміщення основних заповідних об’єктів державного значення в Україні Завдання 1. Нанести на контурну карту України: - державні заповідники України та їх філії; - біосферні заповідники; - заповідники, які заплановано організувати в найближчі роки згідно програми розбудови екомережі України; - природні національні парки: діючі і ті, що плануються до відкриття у найближчі роки. Висновок. У висновку проаналізувати складену карту фонду державних заповідників та природних національних парків України, оцінити їх територіально-географічне розміщення, ступінь охоплення окремих природних зон, репрезентативність регіонів. Читайте також:
|
||||||||
|