Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота 14. Аналіз структури, динаміки розвитку та географії державного фонду заповідних об’єктів і територій Волині

Завдання 1. Нанести на контурну карту Волинської області наступні природно-заповідні об’єкти:

- природні національні парки;

- заказники загальнодержавного значення;

- пам’ятки природи загальнодержавного значення;

- ботанічні сади;

- парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва в області;

- регіональні ландшафтні парки;

- об’єкти державного значення ПЗФ, що заплановані до створення у найближчі роки.

 

Висновок. У висновку проаналізувати складену карту фонду державних природно-заповідних об’єктів Волині, оцінити їх територіально-географічне розміщення, ступінь охоплення окремих адміністративних районів, природних зон та провінцій , репрезентативність місцевостей.

 

Практична робота 15. Порівняльна характеристика організації територіальної структури ПЗФ на прикладі двох адміністративних районів Волинської області

Завдання 1. Порівняйте структуру, склад, функції та природні особливості природно-заповідного фонду двох адміністративних районів Волинської області за наступним планом:

- кількість об’єктів ПЗФ: загальна, за окремими категоріями;

- динаміка зміни структури і кількісного складу ПЗФ за останні роки,

- переважаючі типи об’єктів: за режимом заповідання, за типом самих об’єктів;

- відсоткова частка природно-заповідних територій в межах району, перспективи розширення території ПЗФ;

- ключові види та природні угруповання, що охороняються в межах даних територій;

- географічно-територіальне розміщення об’єктів ПЗФ: схема екологічного каркасу території району.

Порівняння рекомендується оформити у вигляді таблиці за наведеним зразком:

Характеристика Район Х Район У
Кількість об’єктів ПЗФ: - загальна - по окремих категоріях ... ...
... ... ...

Висновок. У висновку дайте загальну оцінку ступеня розвитку та перспектив розширення і оптимізації ПЗФ даних районів, поясніть причини виявлених відмінностей (природні, історичні, організаційні тощо).

Практична робота 16. Заповідна справа: повторення і узагальнення. Письмове тестування за темами курсу

Завдання 1. Виконання контрольних тестових завдань з курсу (складених на основі запитань 1-120 розділу 5 даних методичних вказівок ).

 

4.1. БІБЛІОГРАФІЯ

Основна:


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  6. II. Самостійна робота студентів.
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. III. Аналіз ринку
  9. III. Практична частина.
  10. III.Цілі розвитку особистості
  11. III.Цілі розвитку особистості
  12. III.Цілі розвитку особистості




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота 11. Аналіз механізму та правових засад створення нових категорій ПЗФ України | КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ З КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.