Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практикум.

 

Рефакторинг в середовищі Eclipse.

 

1. Створити два класи так, щоб в методі другого викликався метод першого класу. Перейменувати даний метод за допомогою команди рефакторингу Rename (Alt + Shift + R) в першому класі. Звернути увагу на те, як змінився другий клас.

 

2. Перенести створені два класи в інший пакет за допомогою команди рефакторингу Move.

 

3. За допомогою команди рефакторингу Change Method Signature (Alt + Shift + C) додати параметр до методу. Звернути увагу на те, як змінився виклик методу.

 

4. За допомогою команди рефакторингу Extract Method (Alt + Shift + M) розбити метод на два методи.

 

5. За допомогою команди рефакторингу Extract Local Variable (Alt + Shift + L) винести частину виразу окремо, присвоївши окремій змінній.

 

6. За допомогою команди рефакторингу Extract Constant зробити з виразу іменовану константу.

 

7. За допомогою команди рефакторингу Convert Local Variable to Field зробити з локальної змінної поле.

 

8. За допомогою команди рефакторингу Extract Superclass винести частину класу в новостворений клас-предок.

 

9. За допомогою команд рефакторингу Push Down та Pull Up перемістити поля з класу-предка в клас-нащадок та навпаки.

 

10. За допомогою команди рефакторингу Introduce Parameter Object замінити набір параметрів методу базових типів на один параметр-об’єкт.

 

Коректний та некоректний підхід - практичні приклади та зразки.

 

Використання іменованих констант.

 

Уявімо, в методі потрібно розташувати текстові поля рівно одне під одним, а справа від кожного текстового поля кнопку. Недоцільно для задання координат вказувати безпосередні числа, тут доцільно використати іменовані константи. Це дасть змогу швидко і без зусиль змінити розташування елементів, а також робить програму більш зрозумілою. В даному випадку не потрібно боятись зайвих рядків коду, тому що зрозумілість програми і простота її модифікації мають величезне значення.

 

Некоректний підхід Коректний підхід
  public void locateVisualElements (){ for (int i=0;i<4;i++){ textFields[i].setBounds(40,60+i*60,120,50); buttons[i].setBounds(190,60+i*60,110,50); } }   final int TEXT_FIELDS_X=40; final int ELEMENTS_Y=60; final int BUTTONS_X=40; final int ELEMENT_SHIFT=60; final int BUTTONS_WIDTH=110; final int TEXT_FIELDS_WIDTH=120; final int ELEMENT_HEIGHT=50; public void locateVisualElements (){ for (int i=0;i<4;i++){ textFields[i].setBounds(TEXT_FIELDS_X, ELEMENTS_Y +i* ELEMENT_SHIFT, TEXT_FIELDS_WIDTH, ELEMENT_HEIGHT); buttons[i].setBounds(BUTTONS_X, ELEMENTS_Y +i* ELEMENT_SHIFT, BUTTONS_WIDTH, ELEMENT_HEIGHT); } }

 

Змінні

 

Імена змінних повинні виражати їхню сутність. Вважається, що оптимальною є довжина ім’я 10-16 символів. Крім того, існують різні конвенції іменування; деякі з правил іменування є обов’язковим для вживання в певних мовах. Наприклад, в мові Java імена змінних починаються з маленької букви, а кожне смислове слово всередині імені починається з великої.

 

Некоректний підхід Коректний підхід
k=a+b; c=met(k); k+=c; totalPrice=wholesalePrice+profit; vat=calculateVat(totalPrice); totalPrice+=vat;

Методи

 


Читайте також:

  1. Кучерявенко І.А. Макроекономіка: Практикум. Навч. посіб. - 2-ге вид., випр. - К.: Вікар, 2006. - 239 с. ІSBN 966-7131-82-3
  2. Практикум.
  3. Практикум.
  4. Практикум.
  5. Практикум.
  6. Практикум.
  7. Практикум.
  8. Практикум.
  9. Практикум.
  10. Практикум.
  11. Практикум.
  12. Практикум.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фреймворк JUnit | Параметри методів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.