Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Основними видами контролю навчального процесу є поточний та семестровий (підсумковий).

Поточний контроль здійснюється викладачами на аудиторних заняттях усіх видів та при перевірці контрольних, розрахункових та інших робіт, тестів, рефератів, що виконуються під час аудиторних занять та під час самостійної роботи.

Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою шкалою (див. таблицю 1), яка у відомості обліку успішності доповнюється оцінками за національною системою і за Європейською кредитно-трансферною системою – ЕСТS.

Таблиця 3.1 – Оцінювання знань студентів за 100-бальною шкалою

Сума балів за всі види навчальної діяльності Оцінка ECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту, практики для заліку
90–100 А відмінно     зараховано
82–89 В добре
74–81 С
64–73 D задовільно
60–63 Е
35–59 FX незадовільно з можливістю повторного складання не зараховано з можливістю повторного складання
0–34 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

Формою підсумкового контролю знань з дисципліни «Фінансова і банківська статистика» є залік.

У навчальній карті самостійної роботи студентів узагальнено наведено критерії оцінювання знань з дисципліни «Фінансова і банківська статистика» за денною формою навчання в (таблиця 2).

Таблиця 3.2 – Навчальна карта самостійної роботи студентів з дисципліни «Фінансова і банківська статистика» за денною формою навчання

Види самостійної роботи Планові терміни виконання Форма контролю та звітності Максимальна кількість балів

 

(лекцій − 7, практичних занять – 7, підсумковий контроль − залік)
ОБОВ’ЯЗКОВІ ВИДИ СРС
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних) заняттях
1.1 Підготовка до практичних занять (вивчення обов’язкової і додаткової літератури, текстів лекцій; виконання тестових завдань, розв’язування задач) Термін указується відповідно до робочої навчальної програми Активна участь у практичних заняттях у т. ч.
відповіді на питання (кількість - без обмежень)
оперативний письмовий контроль (у тому числі тестовий) (кількість - без обмежень)
змістовні доповнення при обговоренні питань (кількість - без обмежень)
розв’язування задач (3х2)
1.2 Відвідування практичних занять, наявність конспекту практичних занять Протягом семестру Відмітка в журналі академгрупи, наявність конспекту лекцій  
За виконання модульних контрольних завдань
1.3 Підготовка до модульних контрольних робіт 2 модулі за семестр у строки, визначені викладачем згідно з навчальною програмою Перевірка правильності виконання модульних контрольних робіт (15 х 2)
За виконання індивідуальних завдань для самостійного опрацювання (обов’язкові)
1.4 Написання реферату за заданою проблематикою Узгоджується з викладачем (1 реферат на семестр)   Презентація та обговорення результатів виконання індивідуальних завдань під час практичного заняття  
1.5 Складання комплексного фінансового кросворду Узгоджується з викладачем  

Продовження табл. 3.2

ВИБІРКОВІ ВИДИ СРС
За виконання індивідуальних завдань для самостійного опрацювання (за вибором студента)
1.6 Підготовка тез доповідей на наукову конференцію Узгоджується з викладачем   Виступ на конференції
1.7 Написання наукової статті та підготовка її до публікації Узгоджується з викладачем   Публікація наукової статті    
1.8 Написання наукової роботи на конкурс Узгоджується з викладачем   Відправлення наукової роботи на конкурс (+10 у разі отримання призового місця)
ВСЬОГО БАЛІВ
ЛЕКЦІЇ
РАЗОМ БАЛІВ

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ РЕФЕРАТІВ | Критерії оцінювання знань на практичних заняттях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.