РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ТРУДОМІСТКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «Київприлад»
2.1. Господарсько-правові засади функціонування підприємства та його загальна характеристика ПАТ «Київприлад» ………………………………….
2.2. Аналіз економічного потенціалу ПАТ «Київприлад» ………………..…
2.3. Методика аналізу показників трудомісткості продукції та фактори її оптимізації…………………………………………………………………
2.4. Аналіз динаміки та рівня трудомісткості продукції ПАТ «Київприлад»………………………………………………………………………
Висновки до розділу ІІ……………………………………………………..
РОЗДІЛ ІІІ. економічне обґрунтування напрямів зниження трудомісткості продукції
ПАТ «Київприлад»………………………………………………………….
3.1. Напрямки зниження трудомісткості продукції ПАТ «Київприлад»……..
3.2. Обґрунтування доцільності модернізації лінії виробництва засобів автоматизації ПАТ «Київприлад»………………………………………………..
3.3. Розрахунок витрат на модернізацію лінії виробництва засобів автоматизації ПАТ «Київприлад»…………………………………………
3.4. Оцінка соціально-економічної ефективності модернізації лінії виробництва засобів автоматизації ПАТ «Київприлад»…………………
Висновки до розділу ІІІ……………………………………………………...
РОЗДІЛ ІV. ОХОРОНА ПРАЦІ ПАТ «Київприлад»………………………..
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………...…………………………...
ДОДАТКИ ……………………………………………………………..…………
Додаток Ж Перелік умовних скорочень
W – обсяг виробленої продукції у вартісному вимірі;
Q – обсяг виробленої продукції у натуральному вимірі;
Ці – ціна одиниці і-го виду продукції;
Цj – ціна одиниці j-го виду ресурсу;
Тм – трудомісткість усього обсягу продукції;
S – собівартість одиниці продукції;
Індекси
пл – плановий;
ф – фактичний;
і – вид продукції;
j – ресурс;
Σ – сумарні витрати;
– у планових цінах.
Додаток З Відгук керівника (наукового керівника) дипломної роботи
Відгук
Читайте також: - ABC-XYZ аналіз
- I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
- I. Аналіз контрольної роботи.
- II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
- III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- III. Аналіз ринку
- III. Стратегії вибору комбінацій показників
- IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- SWOT-аналіз у туризмі
- SWOT-аналіз.
- Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|