Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація курсового проектування

Вищий навчальний заклад укоопспілки

«Полтавський університет Економіки і торгівлі»

Кафедра технологій харчових виробництв і ресторанного господарства

 

Проектування закладів

Ресторанного господарства

Методичні рекомендації

До виконання курсового проекту

Для студентів спеціальності 7.05170113

“Технології в ресторанному господарстві

 

 

Полтава 2013

Автори: Рогова А.Л.,к.е.н. доцент кафедри технологій харчових виробництв і ресторанного господарства Полтавського університету економіки і торгівлі;

 

 

Рецензенти:

Дібрівська Н.В.,к.т.н.,доцент кафедри технологій харчових виробництв і ресторанного господарства Полтавського університету економіки і торгівлі,

Карпенко В.Д.к.е.н.,доцент кафедри готельно-ресторанного господарства Полтавського університету економіки і торгівлі.

 

 

Обговорено і схвалено на засіданні кафедри “___”_____________2013 р., протокол № __ Зав. кафедрою ______________ проф. Г.П. Хомич    
”Узгоджено” Декан факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу _____________________ доцент Шкарупа В.Г. “____”______________________ 2012 р.  
”Узгоджено” Директор навчального центру університету ____________________ доцент Герман Н.В. “____”______________________ 2012 р.  
”Узгоджено” Начальник науково-методичного центру управління якістю діяльності ______________________ доцент Огуй Н.І. “____”______________________ 2012 р.

 

 

ВСТУП

 

Мета курсового проекту – закріплення студентами теоретичних знань, отриманих при вивченні курсу «Проектування закладів ресторанного господарства», набуття практичних навичок розробки проектів нового будівництва або реконструкції окремих структурних підрозділів підприємств ресторанного господарства, спеціалізованих цехів, які функціонують як самостійні структурні одиниці.

Робота над виконанням курсового проекту є складовою частиною процесу безперервного курсового і дипломного проектування на завершальній стадії підготовки інженерів-технологів і магістрів зі спеціальності «Технології в ресторанному господарстві». При виконанні курсового проекту студенти повинні: визначити місце дисципліни «Проектування закладів ресторанного господарства» у підготовці фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст або магістр, її взаємозв’язок з іншими професійно-орієнтованими і спеціальними дисциплінами; отримати навички самостійної розробки багатоваріантних і визначення оптимальних проектно-технологічних рішень; ефективно використовувати навчально-методичну, нормативно-технічну, довідкову та іншу спеціальну літературу, сучасні комп'ютерні технології.

Завдання курсового проекту полягають в надбанні студентами практичних навичок та вмінь з наступних питань:

- техніко-економічного обґрунтування нового будівництва або реконструкції закладів ресторанного господарства, окремих виробничих підрозділів;

- складання оптимальних варіантів виробничої програми і технологічних схем виробничо-торговельного процесу в закладах ресторанного господарства;

- виконання технологічних розрахунків складських, виробничих, торговельних приміщень;

- розробки раціональних об’ємно-планувальних рішень, сучасного дизайну закладів ресторанного господарства з використанням ПЕОМ.

Дані методичні рекомендації розроблені для використання студентами, які навчаються за освітньо-професійними програмами підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів спеціаліст і магістр з відривом і без відриву від виробництва.

 

Організація курсового проектування

Курсовий проект з дисципліни «Проектування закладів ресторанного господарства» виконують студенти денної і заочної форм навчання відповідно до навчальних планів спеціальності «Технології в ресторанному господарстві». Керівництво проектом здійснюють викладачі кафедри технологій харчових виробництв і ресторанного господарства.

На початку проектування студенти знайомляться з орієнтовною тематикою курсових проектів, яка щорічно оновлюється і затверджується на засіданні кафедри. Теми курсових проектів затверджуються наказом ректора.

Керівник допомагає студентові уточнити мету і завдання курсового проекту, визначити методику її виконання. Проте автором роботи є студент, він відповідає за правильність прийнятих організаційно-технологічних і проектних рішень.

Після затвердження теми студент отримує завдання на виконання курсового проекту за формою, наведеною у додатку А. Проведення консультацій з курсового проекту відбувається в терміни, які передбачені навчальним планом, згідно з графіком, затвердженим завідувачем кафедри. Графік консультацій доводиться до відома студентів.

Хід курсового проектування контролюється керівником роботи. У випадках, коли студент не виконує графік проектування, керівник проводить відповідні заходи – повідомляє зав. кафедрою, викликає студента на засідання кафедри. Періодично (два-три рази за період виконання курсової роботи) проводиться рубіжний контроль – в установлений термін студенти надають комісії, яка призначена зав. кафедрою, матеріали виконання курсового проекту. Мета контролю – запобігання відставання від графіку виконання роботи.

Виконаний та оформлений відповідно до вимог стандартів курсовий проект студент здає керівникові, який у триденний термін перевіряє якість роботи і відповідність її змісту, вказаному у завданні. Під час перевірки пояснювальна записка і графічна частина попередньо рецензуються викладачем, повертаються студенту для ознайомлення з зауваженнями. Завершується рецензія висновком про допущення проекту до захисту.

До захисту студент повинен підготувати стислу доповідь на 7 – 10 хв., у якій визначається актуальність теми, викладається зміст проведених розрахунків і графічної частини. Після доповіді студент відповідає на запитання членів комісії.

Захист курсового проекту проводиться згідно з графіком, затвердженим зав. кафедрою на початку курсового проектування. До складу комісії входять 2 – 4 викладачі, у тому числі і керівник роботи. Після захисту комісія обговорює загальну оцінку. До уваги береться якість виконання роботи, вміння студента пов’язувати теоретичні знання з практикою роботи закладів ресторанного господарства, якість відповідей на запитання членів комісії, своєчасність виконання роботи. Загальну оцінку комісія виставляє в індивідуальний план студента, спеціальну відомість, лист оцінювання (додаток Б) і на титульному аркуші пояснювальної записки. Приблизні критерії оцінки знань студентів під час прийому (захисту) курсових проектів надані у додатку Г.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  3. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Організація перевезень
  8. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Етап проектування
  11. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  12. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ | Орієнтовна ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.