Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Джерела (форми) права.

Формування компетентностей: засвоєння основ базових знань з професії; здатність до аналізу та синтезу; здатність використовувати знання, уміння й навички досліджень; здатність до письмової та усної комунікації; знання законодавства України; здатніть здійснювати класифікацію; уміння вести дискусію; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; виявляти відмінні та спільні ознаки при порівнянні державно-правових явищ; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; уявлення про систему нормативно-правових актів України та порядок набрання ними чинності, уявлення про дію нормативних актів у часі, просторі тощо.

Питання для обговорення:

1. Джерела (форми) права: поняття, ознаки та види.

2. Міжнародні договори, стандарти і принципи як джерела права.

3. Порядок опублікування та набрання чинності нормативно-правових актів.

4. Дія нормативних актів у часі, просторі і за колом осіб.

Тема 5. Правотворчість та правоутворення (семінарське заняття 2).

Формування компетентностей: здатність до аналізу та синтезу; здатність використовувати знання, уміння й навички досліджень; здатність до письмової та усної комунікації; знання законодавства України; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; здатність взаємодіяти в команді; виявляти відмінні та спільні ознаки при порівнянні державно-правових явищ; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; уявлення про правотворчість та основні стадії законотворчого процесу.

Питання для обговорення:

1. Поняття, ознаки, принципи та загальна характеристика правотворчості.

2. Співвідношення правотворчості та законотворчості.

3. Законотворчий процес у Верховній Раді України та його етапи.


Читайте також:

  1. VIII. Джерела та напрямки фінансування
  2. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  3. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  4. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  5. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.
  8. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  9. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  10. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  11. Антропологічні джерела
  12. Б) основні джерела забруднення атмосферного повітря.




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9. Правова поведінка, правопорушення та юридична відповідальність. | Тема 6. Система права та система законодавства: поняття, зміст та співвідношення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.