Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Система права та система законодавства: поняття, зміст та співвідношення.

Формування компетентностей: засвоєння основ базових знань з професії; здатність до аналізу та синтезу; дослідницькі навички; здатність до усної комунікації; знання законодавства України; уміння вести дискусію; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; виявляти відмінні та спільні ознаки при порівнянні державно-правових явищ; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; уявлення про систему права і систему законодавства, їх співвідношення і взаємозв’язок.

Питання для обговорення:

1. Предмет і метод правового регулювання як підстава виділення норм права в окремі галузі права.

2. Система права і система законодавства, їх співвідношення і взаємозв’язок.

3. Загальна характеристика галузей права.

4. Співвідношення норм національного та міжнародного права.

5. Систематизація нормативно-правових актів та її види

 

Тема 7. Правовідносини: поняття, склад, підстави виникнення, зміни та припинення.

Формування компетентностей: засвоєння основ базових знань з професії; здатність до аналізу та синтезу; здатність до навчання; дослідницькі навички; здатність до письмової та усної комунікації; знання законодавства України; уміння вести дискусію; здатність взаємодіяти в команді, використовувати інформаційні технології для рішення експериментальних і практичних завдань; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; виявляти відмінні та спільні ознаки при порівнянні державно-правових явищ; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; уявлення про правосуд’єктність суб’єктів правових відносин.

Питання для обговорення:

1. Правові відносини: загальна характеристика.

2. Суб’єктивне право та юридичний обов’язок як елементи змісту правових відносин.

3. Правосуб`єктність суб’єктів правовідносин.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. BANKING SYSTEM. Банковская система
  4. D (правая) S (левая)
  5. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  6. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  7. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  8. II. Короткий зміст
  9. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  10. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  11. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  12. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Джерела (форми) права. | Тема 8. Реалізація норм права.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.