Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Завдання 10.1. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити аналіз динаміки і структури майна підприємства та джерел його фінансування.

Завдання 10.2. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити оцінку платоспроможності підприємства.

 

Завдання 10.3. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити оцінку платоспроможності підприємства.

 

Завдання 10.4. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-В) здійснити аналіз руху грошових коштів підприємства.

 

Завдання 10.5. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити оцінку фінансової стійкості підприємства

 

Завдання 10.6. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити аналіз ділової активності підприємства.

 

Завдання 10.7. На основі фінансової звітності підприємства (додатки А-Б) здійснити оцінку імовірності банкрутства підприємства за допомогою моделі Альтмана.

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Розкрийте мету і завдання аналізу фінансових звітів підприємства.

2. Які прийоми використовують в аналізі фінансової звітності ?

3. Які вимоги висуваються до фінансової інформації?

4. Назвіть склад фінансової звітності підприємства та призначення кожної форми звітності.

5. Розкрийте зміст понять «ліквідність» і «платоспроможність».

6. Що відображають показники фінансової стійкості підприємства?

7. Як оцінити ділову активність підприємства?

8. Назвіть фінансові причини банкрутства підприємств.

9. Які моделі розроблено у фінансовому менеджменті для прогнозування банкрутства?

10. Назвіть формалізовані і неформалізовані критерії банкрутства.

 

Література [4,5,6,7,9, 10, 13,14,20,24,32,35]

 

Тема 11 Внутрішньофірмове прогнозування і планування.

 

План ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

 

1. Мета і значення внутрішньофірмового фінансового планування і прогнозування.

2. Система прогнозування фінансової діяльності.

3. Поточне фінансове планування.

4. Оперативне фінансове планування.

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 266

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.