МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Побудова рівняння регресіїУ загальному вигляді множинна лінійна регресія буде мати вигляд: Y = а0 + а1Х1 + а2Х2 + а3Х3 Вихідні дані наводяться в таблиці 3.1. Таблиця 3.1
Щоб визначити коефіцієнти регресії а0, а1, а2 та а3, складаємо систему нормальних рівнянь: а0 · N + а1 ∑X1 + а2 ∑X2 + а3 ∑X3 = ∑Y а0 ∑X1+ а1 ∑ (X1)2 + а2 ∑X1 · X2 + а3 ∑X1 · X3= ∑Y · X1 а0 ∑X2 + а1 ∑X1 · X2 + а2 ∑ (X2)2+ а3 ∑X2 · X3 = ∑Y · X2 а0 ∑X3 + а1 ∑X1 · X3 + а2 ∑X2 · X3 + а3 ∑ (X3 )2 = ∑ Y · X3 Всі суми обраховуються на основі похідних статистичних даних На основі системи рівнянь та обрахованих сум в таблиці 3.2 запишемо для нашого прикладу: а0 ×15 + а1 × 80,6 + а2 ×1029,3 + а3 × 1234,4 = 237,4 а0 × 80,9+ а1 × 530,1+ а2 × 5260,3+ а3× 6260,0= 1196,81 а0 ×1029,3+ а1 × 5260,3 + а2 × 71690,2+ а3 × 86099,3 = 16554,5 а0 × 1234,4 + а1 × 6260,0 + а2 × 86099,3 + а3 × 103547,0 = 19901,6 В результаті розв’язування системи отримуємо значення: а0 = –0,174, a1 = –0,00013, a2 = 0,06921, a3 = 0,137. Таким чином, рівняння регресії має вигляд: Yрозр = – 0,174 – 0,00013× Х1 + 0,06921× Х2 + 0,137 × Х3
Коефіцієнт регресії а1 = –0,00013показує, що зниження втрат робочого часуна 1 тис. год./рік може привести до зростанняпродуктивностіпраці на 0,00013 тис.грн./чол. Коефіцієнт регресії а2 = 0,06921 свідчить про те, що підвищення коефіцієнту використання потужності на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,06921 тис.грн./чол. Коефіцієнт регресії а3 = 0,137 показує, що підвищення рівня механізації і автоматизації виробництва на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,137 тис.грн./чол. Таблиця 3.2
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|