МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Побудова рівняння регресіїУ загальному вигляді множинна лінійна регресія буде мати вигляд: Y = а0 + а1Х1 + а2Х2 + а3Х3 Вихідні дані наводяться в таблиці 3.1. Таблиця 3.1
Щоб визначити коефіцієнти регресії а0, а1, а2 та а3, складаємо систему нормальних рівнянь: а0 · N + а1 ∑X1 + а2 ∑X2 + а3 ∑X3 = ∑Y а0 ∑X1+ а1 ∑ (X1)2 + а2 ∑X1 · X2 + а3 ∑X1 · X3= ∑Y · X1 а0 ∑X2 + а1 ∑X1 · X2 + а2 ∑ (X2)2+ а3 ∑X2 · X3 = ∑Y · X2 а0 ∑X3 + а1 ∑X1 · X3 + а2 ∑X2 · X3 + а3 ∑ (X3 )2 = ∑ Y · X3 Всі суми обраховуються на основі похідних статистичних даних На основі системи рівнянь та обрахованих сум в таблиці 3.2 запишемо для нашого прикладу: а0 ×15 + а1 × 80,6 + а2 ×1029,3 + а3 × 1234,4 = 237,4 а0 × 80,9+ а1 × 530,1+ а2 × 5260,3+ а3× 6260,0= 1196,81 а0 ×1029,3+ а1 × 5260,3 + а2 × 71690,2+ а3 × 86099,3 = 16554,5 а0 × 1234,4 + а1 × 6260,0 + а2 × 86099,3 + а3 × 103547,0 = 19901,6 В результаті розв’язування системи отримуємо значення: а0 = –0,174, a1 = –0,00013, a2 = 0,06921, a3 = 0,137. Таким чином, рівняння регресії має вигляд: Yрозр = – 0,174 – 0,00013× Х1 + 0,06921× Х2 + 0,137 × Х3
Коефіцієнт регресії а1 = –0,00013показує, що зниження втрат робочого часуна 1 тис. год./рік може привести до зростанняпродуктивностіпраці на 0,00013 тис.грн./чол. Коефіцієнт регресії а2 = 0,06921 свідчить про те, що підвищення коефіцієнту використання потужності на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,06921 тис.грн./чол. Коефіцієнт регресії а3 = 0,137 показує, що підвищення рівня механізації і автоматизації виробництва на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,137 тис.грн./чол. Таблиця 3.2
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|