Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Побудова рівняння регресії

У загальному вигляді множинна лінійна регресія буде мати вигляд:

Y = а0 + а1Х1 + а2Х2 + а3Х3

Вихідні дані наводяться в таблиці 3.1.


Таблиця 3.1

Спосте-реження Функція 1-й аргумент 2-й аргумент 3-й аргумент
Y X1 X2 X3
13,1 8,3 55,8 60,7
13,4 56,1 65,1
8,7 57,1 69,9
12,8 8,1 60,3 70,4
14,5 7,5 61,4 75,8
14,8 6,5 62,5 79,6
15,1 70,4 80,1
15,4 5,9 71,7 85,4
15,9 5,4 73,7 86,
16,3 5,1 73,7 89,9
17,4 4,3 75,8 90,1
18,1 2,1 76,7 90,3
77,9 94,6
19,3 1,5 78,1 96,8
19,3 1,5 78,1 99,0

Щоб визначити коефіцієнти регресії а0, а1, а2 та а3, складаємо систему нормальних рівнянь:

а0 · N + а1 ∑X1 + а2 ∑X2 + а3 ∑X3 = ∑Y

а0 ∑X1+ а1 ∑ (X1)2 + а2 ∑X1 · X2 + а3 ∑X1 · X3= ∑Y · X1

а0 ∑X2 + а1 ∑X1 · X2 + а2 ∑ (X2)2+ а3 ∑X2 · X3 = ∑Y · X2

а0 ∑X3 + а1 ∑X1 · X3 + а2 ∑X2 · X3 + а3 ∑ (X3 )2 = ∑ Y · X3

Всі суми обраховуються на основі похідних статистичних даних
в таблиці 3.2.

На основі системи рівнянь та обрахованих сум в таблиці 3.2 запишемо для нашого прикладу:

а0 ×15 + а1 × 80,6 + а2 ×1029,3 + а3 × 1234,4 = 237,4

а0 × 80,9+ а1 × 530,1+ а2 × 5260,3+ а3× 6260,0= 1196,81

а0 ×1029,3+ а1 × 5260,3 + а2 × 71690,2+ а3 × 86099,3 = 16554,5

а0 × 1234,4 + а1 × 6260,0 + а2 × 86099,3 + а3 × 103547,0 = 19901,6

В результаті розв’язування системи отримуємо значення:

а0 = –0,174, a1 = –0,00013, a2 = 0,06921, a3 = 0,137.

Таким чином, рівняння регресії має вигляд:

Yрозр = – 0,174 – 0,00013× Х1 + 0,06921× Х2 + 0,137 × Х3

 

 

Коефіцієнт регресії а1 = –0,00013показує, що зниження втрат робочого часуна 1 тис. год./рік може привести до зростанняпродуктивностіпраці на 0,00013 тис.грн./чол.

Коефіцієнт регресії а2 = 0,06921 свідчить про те, що підвищення коефіцієнту використання потужності на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,06921 тис.грн./чол.

Коефіцієнт регресії а3 = 0,137 показує, що підвищення рівня механізації і автоматизації виробництва на 1% може привести до росту продуктивності праці на 0,137 тис.грн./чол.


Таблиця 3.2

спостереження Yфакт X1 X2 X3 Y · X1 Y · X2 Y · X3 (X1)2 X1 ·X2 X1 ·X3 2)2 Х2 ·Х3 3)2 Yрозр (Yфакт – Yрозр)2 (Yфакт – Yсер)2
13,1 8,3 55,8 60,7 108,7 731,0 795,2 68,9 463,1 503,8 3113,6 3387,1 3684,5 11,986 1,240 7,43
13,4 8,0 56,1 65,1 107,2 751,7 872,3 64,0 448,8 520,8 3147,2 3652,1 4238,0 12,609 0,626 5,89
13,0 8,7 57,1 69,9 113,1 742,3 908,7 75,7 496,8 608,1 3260,4 3991,3 4886,0 13,334 0,112 7,99
12,8 8,1 60,3 70,4 103,7 771,8 901,1 65,6 488,4 570,2 3636,1 4245,1 4956,2 13,624 0,679 9,16
14,5 7,5 61,4 75,8 108,8 890,3 1099,1 56,3 460,5 568,5 3770,0 4654,1 5745,6 14,439 0,004 1,76
14,8 6,5 62,5 79,6 96,2 925,0 1178,1 42,3 406,3 517,4 3906,3 4975,0 6336,2 15,035 0,055 1,05
15,1 6,0 70,4 80,1 90,6 1063,0 1209,5 36,0 422,4 480,6 4956,2 5639,0 6416,0 15,650 0,302 0,53
15,4 5,9 71,7 85,4 90,9 1104,2 1315,2 34,8 423,0 503,9 5140,9 6123,2 7293,2 16,465 1,133 0,18
15,9 5,4 73,7 86,7 85,9 1171,8 1378,5 29,2 398,0 468,2 5431,7 6389,8 7516,9 16,781 0,776 0,01
16,3 5,1 73,7 89,9 83,1 1201,3 1465,4 26,0 375,9 458,5 5431,7 6625,6 8082,0 17,218 0,843 0,22
17,4 4,3 75,8 90,1 74,8 1318,9 1567,7 18,5 325,9 387,4 5745,6 6829,6 8118,0 17,391 0,000 2,48
18,1 2,1 76,7 90,3 38,0 1388,3 1634,4 4,4 161,1 189,6 5882,9 6926,0 8154,1 17,481 0,383 5,17
19,0 2,0 77,9 94,6 38,0 1480,1 1797,4 4,0 155,8 189,2 6068,4 7369,3 8949,2 18,152 0,719 10,07
19,3 1,5 78,1 96,8 29,0 1507,3 1868,2 2,3 117,2 145,2 6099,6 7560,1 9370,2 18,467 0,694 12,06
19,3 1,5 78,1 99,0 29,0 1507,3 1910,7 2,3 117,2 148,5 6099,6 7731,9 9801,0 18,768 0,283 12,06
S 237,4 80,9 1029,3 1234,4 1196,8 16554,5 19901,6 530,1 5260,3 6260,0 71690,2 86099,3 237,40 7,85 76,07


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  3. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  4. Аналіз часових рядів економічних показників і побудова економетричних моделей динаміки
  5. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  6. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  7. Багатомірна лінійна модель регресії.
  8. Бухгалтерські рахунки, їх призначення, функції і побудова
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  11. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  12. Векторне канонічне параметричне рівняння прямої в просторі.




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: «Методи Побудови множинних економетричних моделей» | Оцінка точності та імовірності моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.