МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні положенняНАРИСНА ГЕОМЕТРІЯ
Методичні вказівки до самостійного виконання розрахунково-графічних робіт студентів усіх напрямів підготовки факультету МКТ
Київ КНУТД 2014 Нарисна геометрія: Методичні вказівки до самостійного виконання розрахунково-графічних робіт студентів усіх напрямів підготовки факультету МКТ / упор. Ю.А. Ковальов, С.А. Плешко. – К.: КНУТД, 2014. – 34 с.
Упорядники: Ю.А. Ковальов, канд. тех. наук, доцент С.А. Плешко, канд. тех. наук, доцент Робота виконана під загальною редакцією канд. тех. наук, професора М.В. Куща. Відповідальний за випуск: завідувач кафедри інженерної механіки д-р тех. наук, професор В.П. Місяць Затверджено на засіданні кафедри інженерної механіки. Протокол № 10 від 07.03.2014 р. Методичні вказівки розроблені для самостійної роботи студентів при виконанні розрахунково-графічних робіт складених на базі типової програми з нарисної геометрії у відповідності з курсом, що читається в Київському національному університеті технологій та дизайну. У виданні, за конкретними темами, наведені приклади розв’язання задач, настанови по оформленню розрахунково-графічних робіт. Видання розраховане для студентів усіх напрямів підготовки факультету МКТ. Загальні положення Нарисна геометрія вивчається студентами вищих навчальних закладів в перших семестрах навчання і досліджує просторові форми за їх зображеннями на площині. Зображеннями просторових форм користуються представники різних спеціальностей. Нарисна геометрія має свої певні теоретичні обґрунтування. Тільки систематичне і глибоке вивчення цього курсу сприяє розвитку просторового мислення, вмінню уявити просторові форми предметів за їх зображеннями, виконувати креслення об’єктів, що проектуються. Закріплюють знання з теми шляхом самостійного виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), які являють собою епюри (кресленики). Їх виконують по мірі послідовного проходження курсу. Завдання для РГР індивідуальні та розроблені по варіантах. Номер його надає викладач. Умови завдань наведені в методичних матеріалах „Нарисна геометрія: Збірник завдань до самостійної роботи студентів усіх напрямів підготовки факультету МКТ при виконанні розрахунково-графічних робіт / упор.: Ю.А. Ковальов, С.А. Плешко – К.: КНУТД, 2014. – 15 с.” Приклади розв’язання задач та методичні настанови наведені вцих методичних вказівках. При оформленні завдань слід додержуватись таких вимог: 1. Завдання виконують на аркушах папері для креслення стандартного формату А4 (297х210) або А3 (297х420). На подальшому всі розміри визначаються в міліметрах (мм). 2. Кресленик (умова та рішення) має рівномірно заповнювати формат. 3. Написи виконують стандартним шрифтом розміром 5 або 7 згідно з ГОСТ 2.304-81. 4. Побудови виконують використовуючи інструменти для креслення та олівці: з грифелем ТМ або НВ для проведення тонких ліній та наведення кресленика, а з м’яким грифелем М або В – для виконання написів. 5. Товщина ліній на кресленику повинна становити (ГОСТ 2.303-68): лінія суцільна товста основна (лінії видимого контуру) – 0,8...1,4; лінія штрихова (лінії невидимого контуру) – 0,4...0,7; лінії виносні, розмірні, осьові, горизонтального та вертикального зв’язку та лінії допоміжної побудови – 0,3...0,4. 6. Проекції точок позначають кружками діаметром 1...2 мм. 7. Послідовність дій у графічній роботі має бути зазначена стрілками на відповідних лініях. Стрілками позначають напрям проекціювання. Також повинна бути відображена видимість геометричних елементів. 8. На аркуші РГР мають бути: • внутрішня рамка, яку виконують суцільною товстою основною лінією, відступивши з лівого боку 20 мм, з правого боку, знизу, зверху по 5 мм; 3. • у лівому верхньому куті записують номер завдання та його тему без скорочень (рис. 1);
Рис. 1 • у правому верхньому куті виконують таблицю з координатами точок (рис. 2) або наклеюють варіант умови задачі; • у правому нижньому куті зазначається номер варіанту, академічна група, прізвище студента (рис. 3).
Рис. 2 Рис. 3
4. Рис. 4 Альбом графічних робіт оформляється титульним аркушем. На прикладі оформлення титульного листа (рис. 4) в дужках зазначені номери шрифтів для кожного напису. Показані на прикладі осьові лінії (штрихпунктирні) є висями симетрії для компоновки написів. Після завершення роботи вони видаляються. Титульний лист і графічні роботи за номерами підшивають в альбом, який студент особисто, у визначений термін, здає викладачу. Викладач підписує альбом після захисту всіх робіт студентом. Без підписаного викладачем альбому графічних робіт студент до екзамену або заліку не допускається.
5. Завдання 1. Визначення положення та величин ребер багатогранника за їх проекціями Умова. В заданому багатограннику: а) визначити положення ребер відносно площин проекцій; б) позначити подвійною лінією проекції ребер, які проекціюються в натуральну величину, та подвійною дугою проекції кутів нахилу ребер до площин проекцій П1 та П2; в) визначити натуральну величину одного з ребер загального положення, кути нахилу його до площин проекцій та побудувати проекції слідів цього ребра на площинах проекцій; д) одне з ребер загального положення поділити точкою у відношенні 2:3. Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти завдань наведені в табл. 1 збірника завдань. Читайте також:
|
||||||||
|