Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні настанови щодо виконання завдання 1

За координатами вершин будуємо проекції багатогранника (приклад виконання на рис. 5).

В заданому багатограннику:

а) визначити положення ребер багатогранника відносно площин проекцій.

Аналізуємо розташування проекції ребер відносно вісі x12. Якщо вони паралельні або перпендикулярні до вісі (одна проекція або дві) – ребро займає особливе (часткове) положення, а якщо під кутом до вісі – загальне положення.

б) подвійною лінією позначити проекції ребер, які проекціюються в натуральну величину та подвійною дугою проекції кутів нахилу ребер до площин проекцій П1 і П2.

Ребро, яке займає особливе положення, проекціюється на відповідну площину (або площини) проекцій в натуральну величину (НВ) тапозначається подвійною тонкою лінією або поруч з проекцією проводять тонку лінію. На цю ж площину проекцій в НВ проекціюється і кут нахилу ребра до іншої площини проекцій. Це кут між проекцією ребра в НВ та горизонтальною лінією, яка паралельна вісі x12. Він позначається подвійною дугою.

в) визначити НВ одного з ребер загального положення, кути нахилу його до площин проекцій П1 і П2.

Для визначення НВ ребра використаємо спосіб прямокутного трикутника.

1. Будуємо перпендикуляр до проекції ребра загального положення C1S1 в одній із точок, наприклад S1. Всі побудови пропонуємо виконувати в напрямку протилежному від проекцій багатогранника.

2. На перпендикулярі відкладемо різницю відстаней (координат) кінців іншої проекції ребра до вісі x12. Так на горизонтальній проекції відкладемо різницю аплікат (по вісі z) - zs-zс, а на фронтальній – різницю ординат (по вісі y) – yс - ys.

3. Побудовану точку позначимо літерою S1', яка відповідає літері S1 кінця ребра. Відрізок C1S1'НВ ребра CS.

 

6.

4. Кут між НВ ребра C1S1' та його проекцією C1S1 є НВ кута α нахилу ребра до горизонтальної площини проекцій П1. Для визначення НВ кута β нахилу ребра до фронтальної площини проекцій П2 виконаємо аналогічну побудову з використанням фронтальної проекції ребра C2S2.

г) побудувати проекції слідів цього ребра на площинах проекцій П1 та П2. Слід – це точка перетину прямої з площиною проекцій.

1. Для побудови проекцій горизонтального сліду H ребра CS подовжимо фронтальну проекцію ребра C2S2 до перетину з x12 – отримаємо фронтальну проекцію H2 горизонтального сліду. З H2 проведемо лінію зв’язку (ці лінії завжди перпендикулярні до вісі проекцій) до перетину з подовженням проекції C1S1. Горизонтальну проекцію горизонтального сліду позначимо літерою H1.

2. Подовження горизонтальної проекції ребра C1S1 до перетину з віссю x12 дає горизонтальну проекцію фронтального сліду – F1. Точка перетину лінії зв’язку з подовженням фронтальної проекції ребра C2S2фронтальна проекція фронтального сліду F2.

д) одне з ребер загального положення поділити точкою у відношенні 2:3.

Поділимо ребро (наприклад, CS)у заданому відношенні, використовуючи властивості подібності трикутників.

З одного кінця ребра (наприклад, C2), під довільним кутом, проведемо допоміжну пряму, на якій відкладемо п’ять (2+3) рівних відрізків довільної довжини. Сполучимо точки S2 та 5. Паралельно відрізку S25, через точку 2 проведемо пряму до перетину з C2S2. Отримаємо точку N2 (C2N2:N2S2 = 2:3). Використовуючи належність точки до прямої визначимо Ν1. Точка Ν поділяє ребро CS у заданому відношенні.

 

 

7.

Рис. 5. Приклад виконання завдання 1

8.

Завдання 2. Площина. Взаємно перпендикулярні та

паралельні площини

Умова: а) Визначити натуральну величину відстані від точки D до площини заданої трикутним відсіком АВС; б) побудувати площинку яка паралельна площині DEK та віддалена від неї на 35 мм; в)через пряму DK провести площину яка перпендикулярна до заданої площини АВС. Побудувати лінію їх взаємного перетину та визначити видимість елементів площин в проекціях. Позначити проекції кута між прямою DK та площиною АВС.

Завдання виконати на 3 аркушах формату А4 в масштабі 1:1. Координати точок по варіантах наведені в табл. 2 збірника завдань.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Завдання
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Методичні настанови щодо виконання завдання 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.