МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні настанови щодо виконання завдання 1За координатами вершин будуємо проекції багатогранника (приклад виконання на рис. 5). В заданому багатограннику: а) визначити положення ребер багатогранника відносно площин проекцій. Аналізуємо розташування проекції ребер відносно вісі x12. Якщо вони паралельні або перпендикулярні до вісі (одна проекція або дві) – ребро займає особливе (часткове) положення, а якщо під кутом до вісі – загальне положення. б) подвійною лінією позначити проекції ребер, які проекціюються в натуральну величину та подвійною дугою проекції кутів нахилу ребер до площин проекцій П1 і П2. Ребро, яке займає особливе положення, проекціюється на відповідну площину (або площини) проекцій в натуральну величину (НВ) тапозначається подвійною тонкою лінією або поруч з проекцією проводять тонку лінію. На цю ж площину проекцій в НВ проекціюється і кут нахилу ребра до іншої площини проекцій. Це кут між проекцією ребра в НВ та горизонтальною лінією, яка паралельна вісі x12. Він позначається подвійною дугою. в) визначити НВ одного з ребер загального положення, кути нахилу його до площин проекцій П1 і П2. Для визначення НВ ребра використаємо спосіб прямокутного трикутника. 1. Будуємо перпендикуляр до проекції ребра загального положення C1S1 в одній із точок, наприклад S1. Всі побудови пропонуємо виконувати в напрямку протилежному від проекцій багатогранника. 2. На перпендикулярі відкладемо різницю відстаней (координат) кінців іншої проекції ребра до вісі x12. Так на горизонтальній проекції відкладемо різницю аплікат (по вісі z) - zs-zс, а на фронтальній – різницю ординат (по вісі y) – yс - ys. 3. Побудовану точку позначимо літерою S1', яка відповідає літері S1 кінця ребра. Відрізок C1S1' – НВ ребра CS.
6. 4. Кут між НВ ребра C1S1' та його проекцією C1S1 є НВ кута α нахилу ребра до горизонтальної площини проекцій П1. Для визначення НВ кута β нахилу ребра до фронтальної площини проекцій П2 виконаємо аналогічну побудову з використанням фронтальної проекції ребра C2S2. г) побудувати проекції слідів цього ребра на площинах проекцій П1 та П2. Слід – це точка перетину прямої з площиною проекцій. 1. Для побудови проекцій горизонтального сліду H ребра CS подовжимо фронтальну проекцію ребра C2S2 до перетину з x12 – отримаємо фронтальну проекцію H2 горизонтального сліду. З H2 проведемо лінію зв’язку (ці лінії завжди перпендикулярні до вісі проекцій) до перетину з подовженням проекції C1S1. Горизонтальну проекцію горизонтального сліду позначимо літерою H1. 2. Подовження горизонтальної проекції ребра C1S1 до перетину з віссю x12 дає горизонтальну проекцію фронтального сліду – F1. Точка перетину лінії зв’язку з подовженням фронтальної проекції ребра C2S2 – фронтальна проекція фронтального сліду F2. д) одне з ребер загального положення поділити точкою у відношенні 2:3. Поділимо ребро (наприклад, CS)у заданому відношенні, використовуючи властивості подібності трикутників. З одного кінця ребра (наприклад, C2), під довільним кутом, проведемо допоміжну пряму, на якій відкладемо п’ять (2+3) рівних відрізків довільної довжини. Сполучимо точки S2 та 5. Паралельно відрізку S25, через точку 2 проведемо пряму до перетину з C2S2. Отримаємо точку N2 (C2N2:N2S2 = 2:3). Використовуючи належність точки до прямої визначимо Ν1. Точка Ν поділяє ребро CS у заданому відношенні.
7. Рис. 5. Приклад виконання завдання 1 8. Завдання 2. Площина. Взаємно перпендикулярні та паралельні площини Умова: а) Визначити натуральну величину відстані від точки D до площини заданої трикутним відсіком АВС; б) побудувати площинку яка паралельна площині DEK та віддалена від неї на 35 мм; в)через пряму DK провести площину яка перпендикулярна до заданої площини АВС. Побудувати лінію їх взаємного перетину та визначити видимість елементів площин в проекціях. Позначити проекції кута між прямою DK та площиною АВС. Завдання виконати на 3 аркушах формату А4 в масштабі 1:1. Координати точок по варіантах наведені в табл. 2 збірника завдань. Читайте також:
|
||||||||
|