Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

В першому питанні висвітліть ставлення політичних партій та організацій до гетьманату. Охарактеризуйте рішення Другого всеукраїнського селянського з’їзду (8-10 травня 1918 р.) і Другого Всеукраїнського територіального робітничого з’їзду (13-14 травня 1918 р.), а також партійних з’їздів. Чому першою реакцією на гетьманат була критика уряду, проведення антигетьманських зборів, мітингів та маніфестацій? Прокоментуйте слова А.Марголіна: “Позиція бойкоту, що її зайняли всі українські політичні партії по відношенню до доконаного факту, уявлялася мені помилковою. Пряма відмова лівих українських партій від участі в уряді… призвели до того, що і Скоропадський, і німецьке верховне командування почали шукати опертя серед російських політичних партій”.

Незважаючи на сформовані підвалини функціонування гетьманату, навколо нього був утворений політичний вакуум (доведіть). Після приходу до влади П.Скоропадського окремі діячі Української Центральної Ради спробували відродити ідею Всеукраїнських установчих зборів (хто ініціював цю ідею?).

У другому питанні проаналізуйте процес утворення Українського Національно-державницького союзу – УНДС (згодом перейменований на Український національний союз – УНС), його склад і цілі. 21 травняУНДС оприлюднив “Меморіал” (прокоментуйте). Охарактеризуйте течії всередині новоствореного союзу. Висвітліть зовнішні контакти УНС в травні – жовтні 1918 р. З’ясуйте відмінності у поглядах політичних сил України на сутність ситуації, перспективи визвольної боротьби і розстановку сил.

Утворення у Москві Компартії України: закономірність чи випадковість? Проаналізуйте скликання в Москві І з’їзду Комуністичної партії (більшовиків) України (5-12 липня 1918 р.), його рішення.

Назвіть причини наростання масового антигетьманського руху (робітничі страйки, селянські повстання ін.). Визначіть територію поширення селянських повстань. Доведіть, що опозиційні настрої на осінь 1918 р. оволоділи як політичною елітою, так і широкими соціальними верствами. Чи погоджуєтеся ви з словами П.Христюка: “Гетьманщина не мала правдивої підпори ні в одній суспільній верстві України. Горнулись до неї більш-менш щиро тільки деякі міщанські та сільські куркулівські елементи, які хотіли бачити в гетьманщині оборону своїх дрібнобуржуазних клясових, соціяльно-економичних, а разом з тим і національно-культурних інтересів”?

У третьому питанні висвітліть процес підготовки анти гетьманського повстання. Які протиріччя існували у соціалістичному таборі? Виясніть позицію окупаційних військ до підготовки перевороту. З’ясуйте ставлення західноукраїнських діячів до гетьмана і Директорії.

 

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Наростання антигетьманського опору в Україні (самостійне опрацювання). | Тема 7. Україна в добу Директорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.