Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Дослідіть місце українського питання в політиці польських політичних партій на початку ХХ ст. Чому у зовнішньополітичній концепції відновленої Польщі була концепція відновлення кордонів Польщі 1772 р.? Висвітліть процес утворення військових формувань у вересні – жовтні 1918 р. Польська ліквідаційна комісія.

Назвіть причини і передумови військового протистояння. Д.Вітовський: історичний портрет.

Порівняйте співвідношення збройних сил ЗУНР і Польщі. Чому військове будівництво в Польщі проходило значно енергійніше, ніж в ЗУНР? Захоплення поляками Львова. Назвіть причини поразки українських військ. Висвітліть розгортання у захопленому поляками Львові терору проти цивільного українського населення. Єврейські погроми. Формування Збройних сил ЗУНР. Дайте характеристику утворення Української Галицької армії. Чому більшість літописців УГА називають галицьку артилерію взірцевим родом Збройних сил ЗУНР? Перший авіаційний загін ЗУНР. М.Омелянович-Павленко: політичний портрет.

Прослідкуйте хронологію подій польсько-української війни осінь 1918 р. – зима 1919 р. Заповніть таблицю: “Українсько-польська війна 1918-1919 р.”.

 

Дата Подія
   

Проаналізуйте міжнародний чинник розвитку Української революції на західноукраїнських землях. Визначте місце Східної Галичини в геополітичних концепціях урядів Антанти у 1918-1919 рр. Висвітліть позицію місії Антанти на чолі з Марі Йозефом Бартелемі, її ультимативні вимоги. Чому пропозиції цієї делегації були відкинуті українською стороною? Охарактеризуйте місце Західної України у зовнішньополітичній концепції РСФРР. Чому західноукраїнський уряд не погоджувався проводити переговори з радянськими представниками?

Висвітліть перебіг основних подій польсько-української війни весною 1919 р., використовуючи метод брейн-рингу. Як вплинула на перебіг українсько-польської війни 80-тис. армія Галлера? “Чортківська офензива”. Наступ польської армії і відхід українських військ до Збруча. Окупація Східної Галичини і Західної Волині польськими військами.

Дайте оцінку рішенню Вищої Ради Антанти від 25 червня 1919 р., згідно з яким Польща отримала право тимчасового окупанта Східної Галичини. Висвітліть позицію українського суспільства щодо цього рішення. З’ясуйте міжнародно-правовий статус Східної Галичини у 1919 р.


Тема Здобутки і прорахунки українських урядів в період національно-демократичної революції (1917-1921 рр.). Історичне значення Української революції (круглий стіл)

  1. Здобутки національно-демократичної революції
  2. Прорахунки українських урядів.
  3. Історичне значення Української революції.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема:Українсько-польська війна 1918-1919 рр. (самостійне опрацювання) | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.