Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

 

Виокремить здобутки Української національно-демократичної революції на кожному її окремому етапі (у різних сферах суспільного життя). Зокрема, у сфері культури (Української Центральної Ради, гетьманату Скоропадського, уряду ЗУНР, уряду УНР ) і т.п.

Проаналізуйте прорахунки у різних сферах суспільного життя. Зокрема, сфері зовнішньої політики (Української Центральної Ради, гетьманату Скоропадського, уряду ЗУНР, уряду УНР ) і т.п.

Дослідіть історичне значення Української національно-демократичної революції.

Прокоментуйте твердження Я.Калакури про те, що “спроби реалізації української ідеї в народно-демократичній революції 1917-1920 рр. через відновлення державності України становлять п’ятий етап періодизації національної ідеї. Саме на цьому етапі українська ідея стала дійовим чинником національного відродження і державотворення”. Висвітліть роль української еліти в моделюванні національної державності у 1917-1921 рр. У чому полягала проблема формування території та кордонів України у 1917-1921 рр.? Проаналізуйте процеси утвердження державної символіки в роки Української революції. Чому в період Української революції не було сформовано національної ідеї, яка б могла згуртувати навколо себе всі соціальні верстви тогочасного українського суспільства.

Заповніть таблицю:

  Здобутки Прорахунки
  УЦР Геть-манат Дире кторія ЗУНР УСРР УЦР Геть-манат Дире кторія ЗУНР УСРР
Формування кордонів                    
Державний апарат                    
Фінансова сфера                    
Земельне питання                    
Промисловий розвиток                    
Робітниче питання                    
Національне питання                    
Судова гілка влади                    
Вирішення релігійного питання                    
Сфера культури                    
Зовнішня політика                    

 

Тема 9. Радянська Україна (1919-1920 рр.)

Семінар 1 (2 год.).

1. Історіографія проблеми.

2. Ідейно-теоретичні основи і соціально-економічна стратегія більшовицького режиму.

3. Окупація радянськими військами України в кін. 1918-поч. 1919 рр. Утвердження більшовицького режиму в Україні.

4. Радянське державне будівництво. Націонал-комуністичні течії в Україні.

5. Соціально-економічна політика уряду УСРР. Антибільшовицький повстанський рух.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Семінар 2 (2 год.). Самостійне опрацювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.