МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації
Зверніть увагу! Якщо до Першої світової війни українські землі були поділені між двома імперіями, то у версальській Європі вони опинилися у складі чотирьох держав. Українці залишалися єдиним великим європейським народом, який не мав власної державності. Які території перебували у складі інших держав? Українські землі в складі Польщі.Українське питання в політиці польських політичних партій. Правовий статус Східної Галичини. Становище північно-західних українських земель (Волинь, Полісся, Підляшшя). Спроби денаціоналізації українського населення. "До врегулювання питання наших західних кордонів ми на 9/10 залежимо від доброї волі Антанти. Тому я дотримуюся думки - поки це найважливіше питання не буде розв'язане, необхідно всі інші справи, через які ми можемо конфліктувати з Антантою, зволікати, не розв'язуючи їх остаточно, не ставлячи ніде крапки над "і". Тільки після врегулювання цих справ ми станемо першорядною силою на Сході, з якою рахуватиметься кожний, не виключаючи Антанти. Тоді буде легко, використовуючи будь-які зачіпки, що завжди відшукаються, розв'язати справу на свою користь" (проаналізуйте слова Пілсудського). Політика доконаних фактів. Конституція 1921 р. Доведіть, що польська адміністраціятримала курс на інтеграцію східних кресів у польській національній державі. Це означало, що місцеве населення рано чи пізно мусило полонізуватися, відмовитися від своєї національної ідентичності. Назви "українець", "український" в офіційній мові були заборонені. У затверджуваних сеймом законодавчих актах, в інших державних документах почали вживатися терміни "русини", "православні", "тутешні", "волиняки", "поліщуки", аби обійти те єдине слово, яке пов'язувало місцеве населення з багатомільйонним українським народом. "Пацифікація"(умиротворення, замирення, заспокоєння) українського села. Назвіть причини, хід і наслідки. Прослідкуйте за діяльністю польських шовіністичних угруповань. Характер розвитку промисловості. Кооперація. Аграрні відносини. Погіршення економічного становища населення під час кризи 1929 – 1933 рр. Доведіть, що аграрна політика польського уряду цілком і повністю підпорядковувалася колонізації і полонізації українських земель. Закон "Основи земельної реформи" від 10 липня 1919 р. (проаналізуйте). Аграрне перенаселення. Еміграція та її масштаби. Політичні партії у Східній Галичині. Українське національно-демократичне об’єднання. Компартія Західної України. Еволюція радянофільства. Спроби українсько-польського діалогу. В чому полягала проблема українсько-польських відносин? УНДО. Волинський експеримент. Доведіть, що Г.Юзефський проводив політику асиміляції, але не етнічної, а державної. "Нормалізація" була усною домовленістю, скоріше тактичним компромісом, ніж принциповою угодою. Вона тривала недовго і пала жертвою боротьби, яка розгорнулася і в урядових колах, і всередині українського політичного табору. Наведіть приклади, що політика "нормалізації" від початку не користувалася одностайною підтримкою. Утворення Організації українських націоналістів (ОУН). С.Бандера. Інтегральний націоналізм: теоретичні підвалини. Д.Донцов. Український монархізм В.Липинського. Розвиток української освіти, літератуи, мистецтва. Наукове товариство ім. Т.Шевченка. УГКЦ. Розгорнулася кампанія "ревіндинації", тобто примусового навернення православних до католицизму (наведіть приклади). Українські землі у складі Румунії. Анексія українських земель Румунією. Характер політики румунського уряду щодо українців. Татарбунарське повстання. Діяльність політичних партій. Українська національна партія. Діяльність радикальних націоналістичних груп. Закарпаття у складі Чехословаччини. Входження Закарпаття до складу Чехословаччини. Український національно-культурний рух. Особливості політичної боротьби в Закарпатті: русофільство, русинство, українофільство. Надання автономії Карпатській Україні. Створення Карпатської Січі. Проголошення незалежності Карпатської України. А.Волошин. Вторгнення угорських військ у Закарпаття.
Читайте також:
|
||||||||
|