1. Будують дерево рішень, де одинарна лінія – гілка дій (рішень), подвійна – гілки подій (результатів).
40 тис. грн.
Рис. 10.1. Дерево рішень підприємства щодо питання звертатися чи ні до консультанта
2. Імовірний дохід за умови, що підприємство не звертатиметься до консультанта за додатковою інформацією:
- очікуваний результат дій «не звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (6.3));
- очікуваний результат дій «не звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту»- 0 тис. грн., оскільки взагалі виграш буде відсутній.
Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)
3. Імовірний дохід за умови звернення підприємства до консультанта за додатковою інформацією і одержання позитивної рекомендації:
- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (6.3));
- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту» - -1,5 тис. грн.
Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)
4. Імовірний дохід за умови звернення підприємства до консультанта за додатковою інформацією і одержання «негативної» рекомендації:
- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (6.3));
- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту» - -1,5 тис. грн.
Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)
5. Імовірнісний доход за умови звернення підприємства до консультанта ((див. формулу (6.3)).
6. Цінність інформації (звернення до консультанта) = очікуваний результат при «звертатись до консультанта» - очікуваний результат при «не звертатись до консультанта».
7. Чиста цінність інформації консультанта (з урахуванням витрат на оплату послуги) = цінність інформації – вартість послуги.
№2. Аналіз наявності фінансових резервів підвищення конкурентноздатності компанії