Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вартість послуг аудиторських фірм

Одним із найбільш складних питань, які виникають у процесі узгодження умов договору про надання аудиторських послуг, є встановлення договірної ціни. Для визначення вартості аудиторських послуг застосовують різні підходи.

При визначенні вартості послуг слід врахувати:

Ä обсяг документів, що перевіряються (касові та банківські документи, договори, накладні, відомості, звіти підзвітних осіб тощо);

Ä кількість зайнятих аудиторів;

Ä час зайнятості аудиторів.

Найбільшого застосування на практиці роботи аудиторських фірм знаходить метод визначення вартості послуг виходячи з оцінки фактично витраченого часу на проведення аудиторської перевірки одним або декількома аудиторами. Цей метод дозволяє з досить високою ймовірністю вже на етапі укладання договору оцінити вартість робіт, що передбачається виконати, та узгодити умови оплати, необхідні для укладання договору.

У цьому випадку договірна ціна залежить від кваліфікації аудитора (“іміджу фірми” на ринку аудиторських послуг), яка буде виражена у вартості однієї години його роботи. Крім того, на вартість послуг впливають витрати на оплату праці аудиторської фірми, витрати на відрядження, за умови, якщо їх оплата передбачена договором за рахунок замовника, та інші матеріальні витрати виконавця. Отримана вихідна вартість послуг повинна бути обчислена з урахуванням витрат аудиторської фірми, пов’язаних зі сплатою податків.

Розрахункова формула для визначення договірної ціни аудиторських послуг буде наступною:

Ц = ((В х Т х К) х (1 + Д) х (1 + П)) х (1 + Н), де (1.1)

Ц – договірна ціна послуг, включаючи ПДВ;

В – вартість однієї години роботи аудитора;

Т – кількість годин, що передбачається затратити на перевірку;

К – кількість аудиторів, що будуть брати участь у перевірці;

Д – прибуток аудиторської фірми, який передбачається, у відсотках від фактичної вартості робіт з урахуванням додаткових витрат;

Н – ставка ПДВ у відсотках;

П – ставка інших податків, які сплачує фірма.

Праця аудитора вимагає високої кваліфікації, великої зосередженості й уваги, щоб бути готовим прийти на допомогу клієнтові. Звичайно, вона повинна цінуватися і бути високооплачуваною. Крім того, аудиторська фірма несе різні витрати для забезпечення своєї діяльності, серед яких найсуттєвішими є оренда приміщення, витрати на папір, канцелярське приладдя, службові відрядження, телефонні та поштово-телеграфні витрати тощо. Таким чином, одержана від клієнтів оплата аудиторських послуг повинна покривати усі витрати і забезпечувати прибуток, необхідний для розширення та вдосконалення аудиторської діяльності, матеріального стимулювання працівників аудиторських служб.

Вартість однієї години роботи аудитора повинна включати, окрім його безпосередньої заробітної плати, всю суму відрахувань з неї.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. IV. ТИМЧАСОВА ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. VII. За видами товарів і послуг
  5. Автоматизація туристичних послуг
  6. Адміністрування податку на додану вартість.
  7. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  8. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  9. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  10. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  11. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району
  12. Аналітичний облік послуг




Переглядів: 1053

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринок аудиторських послуг | Рівні нормативного регулювання аудиторської діяльності в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.